کد خبر : 1868599 | 16 بهمن 1401 ساعت 08:44 | 65K بازدید | 7 دیدگاه

قهرمانی النصر تعویق افتاد

عکس جالب از مسابقات فوتبال زنان عربستان

رقابت بین النصر و الهلال، دو قطب فوتبال عربستان، در لیگ برتر بانوان این کشور هم با حساسیت بالایی دنبال می‌شود.

عکس جالب از مسابقات فوتبال زنان عربستان

به گزارش ورزش سه، تیم بانوان الهلال روز گذشته در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر بانوان عربستان، با نتیجه 6 بر 3 مقابل الاهلی به پیروزی رسید.

الهلال با پیروزی برابر الاهلی، امتیاز خود را به 31 رساند تا بتواند قهرمانی النصر، صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر بانوان عربستان را به تعویق بیندازد. النصر که در حال حاضر 32 امتیازی است، منتظر لغزش الهلال بود تا قهرمانی خود را جشن بگیرد.

این بازی در ورزشگاه ملک عبدالله جده برگزار شد و الهلال برای جلوگیری از هرگونه غافلگیری، با تمام قدرت وارد مسابقه شد. نیمه اول این مسابقه با 4 گلی که توسط عبیر الشامری (دو گل)، دیما الکاستی لبنانی و شوخان صالحی عراقی (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رسید، پایان یافت.

1798456

فشار میهمان در نیمه دوم هم ادامه داشت تا شوخان عراقی در دقیقه 50 بار دیگر به گل برسد و پس از آن هم حوریه الشمرانی، مهاجم الاهلی، در دقیقه 67 به اشتباه برای الهلال گلزنی کرد. این بازیکن البته یک گل هم برای تیمش به ثمر رساند و دو گل دیگر الاهلی نیز توسط ابتسام جرایدی مراکشی، وارد دروازه الهلال شد.

به این ترتیب قهرمان لیگ برتر بانوان عربستان از بین قطب‌های فوتبال ریاض و در هفته چهاردهم این رقابت‌ها که روز 21 بهمن برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

در هفته پایانی، الهلال با میهمان خود، الاتحاد، دیدار می‌کند و النصر هم پذیرای الیمامه خواهد بود. النصر در صورت پیروزی در این مسابقه، عنوان قهرمانی را از آن خود می‌کند اما در صورت رقم خوردن هر نتیجه دیگری، باید منتظر نتیجه تقابل الهلال و الاتحاد بماند.

نکته جالب اینکه تیم فوتبال مردان النصر نیز در لیگ حرفه‌ای عربستان صدرنشین است و با حضور کریستیانو رونالدو در خط حمله خود، مدعی اول کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود اما الهلال در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
1798457

دیدگاه‌ها