کد خبر : 1868601 | 16 بهمن 1401 ساعت 09:03 | 340 بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار معرفی سرپرست

دوومیدانی و ژیمناستیک تهران، بلاتکلیف

دو هیئت اصلی و تاثیرگذار در ورزش تهران، بدون رئیس و حتی سرپرست به کار خود ادامه می‌دهند.

دوومیدانی و ژیمناستیک تهران، بلاتکلیف

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، دوومیدانی و ژیمناستیک دو رشته‌ای هستند که از آنها به عنوان ورزش‌های پایه و مادر نام برده می‌شود، چرا که تاثیر زیادی بر روی سایر رشته‌ها نیز دارند.

هیئت‌های این دو رشته در تهران هم اکنون بدون هیچ مقام رسمی به فعالیت خود ادامه می‌دهند که البته این فعالیت‌ها چندان هم قوی نیست.

دوره ریاست کرمعلی ایرجی در هیئت دوومیدانی تهران روز 25 دی ماه به پایان رسید و حالا باید یک سرپرست توسط فدراسیون دوومیدانی و پس از هماهنگی با اداره کل استان تهران معرفی شود تا این هیئت به سمت برگزاری انتخابات حرکت کند.

درخصوص هیئت ژیمناستیک شرایط کمی متفاوت است. سید علی حسینی سرپرست این هیئت که از اوایل خرداد ماه به این سمت منصوب شده بود و بیش از 6 ماه این مسئولیت را بر عهده داشت، اواسط دی ماه از سمتش استعفا کرد و این استعفا پس از چند روز مورد موافقت عابد حقدادی سرپرست فدراسیون قرار گرفت.

با گذشت یک ماه از این ماجرا هنوز هیچ سرپرستی منصوب نشده و این در حالی است که تاییدیه نفرات ثبت‌نام کننده برای شرکت در انتخابات هیئت وصول شده است. با توجه به این شرایط باید یک نفر به عنوان سرپرست منصوب شود و پس از آن، انتخابات نیز به سرعت برگزار می‌شود تا این هیئت نیز از بلاتکلیفی بیرون برود.

دیدگاه‌ها