کد خبر : 1868607 | 16 بهمن 1401 ساعت 09:35 | 26.5K بازدید | 8 دیدگاه

درخواست ساپینتو از هافبک باتجربه، زود خوب شو

مهدی مهدی پور هافبک موثر استقلال به دلیل مصدومیت یکی از غایبان این تیم در هفته‌های اخیر بوده است.

درخواست ساپینتو از هافبک باتجربه، زود خوب شو

به گزارش "ورزش سه"، تشدید مصدومیت یکی دو بازیکن کلیدی به دلیل بازگشت زودهنگام به میدان که به نظر می‌رسد، در مورد عارف غلامی و هم چنین ابوالفضل جلالی رخ داد ریکاردو ساپینتو را نسبت به مصدومیت بازیکنان موثر و کلیدی حساس کرده و سعی کرده با این واقعیت تلخ کنار بیاید در برخی از بازی‌های حساس و حیاتی مهره‌های کلیدی و تاثیرگذارش را نمی‌تواند در اختیار داشته باشد. این موضوع دست کم در هفته‌های اخیر اینطور بوده و سرمربی تیم استقلال علاوه بر عدم استفاده از بازیکنی چون مهدی مهدوی پور در خط دروازه هم سید حسین حسینی را در اختیار نداشته است و پیش از این هم عارف غلامی به دلیل مصدومیت نمی‌توانست، در قلب خط دفاعی برای آبی‌ها به میدان بیاید.

به طور حتم ریکاردو ساپینتو دوست دارد هر چه سریعتر مهره‌های کلیدی اش خوب شوند و به تمرینات اصلی تیم برگردند. ترکیب تیم استقلال برای همه این بازیکنان جا دارد و گویی این مربی پرتغالی تیمش را با بیش از 11 بازیکن ارنج می‌کند. مهدی مهدی پور پیش از مصدومیت یکی از مهره‌های کلیدی استقلال بشمار می‌رفت و در بیشتر بازی‌های تیم به عنوان مهره اصلی به میدان آمده بود و طبیعتا ریکاردو ساپینتو دوست دارد هر چه سریعتر این بازیکن بار دیگر یکی از بازیکنان حاضر در تمرینات تاکتیکی تیمش باشد.

بعد از تعطیلات جام جهانی نکته ای که در استقلال آزار دهنده بود، مصدومیت پی در پی بازیکنان اصلی این تیم بوده که موجب شد استقلال در برهه ای 8 امتیاز از پرسپولیس عقب بیافتد. در حالی که این‌روزها اختلاف با صدر جدول به سه امتیاز کاهش پیدا کرده باز هم استقلال علاوه بر مهدی مهدی پور در اردو با چند مصدوم دیگر از جمله سید حسین حسینی، زیبر نیک نفس و ... مواجه است.

دیدگاه‌ها