کد خبر : 1868624 | 16 بهمن 1401 ساعت 10:53 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

فقط برد، به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم

زامهران: خدا کمک کند دوباره قهرمان می‌شویم

بازگشت به رده‌های بالای جدول و دفاع از عنوان قهرمانی وظایفی است که هافبک نساجی به آن‌ها اشاره می کند.

زامهران: خدا کمک کند دوباره قهرمان می‌شویم

به گزارش “ورزش سه”، نساجی در برابر ملوان و در دربی شمال یک بر صفر مغلوب شد. فرزاد زامهران هافبک نساجی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: ملوان با توجه به بهره بردن از شرایط میزبانی، در ابتدای بازی ما را تحت فشار قرار داد و در نیمه اول عملکرد بهتری نسب به تیم ما داشت، اما نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و بعد از دریافت گل، چند موقعیت گلزنی داشتیم که با بدشانسی نتوانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. به نظرم حق ما این بود که حداقل یک امتیاز را کسب کنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

او در مورد حضور هواداران هر دو تیم ادامه داد: بازی با حضور تماشاگران برگزار شد، هواداران ما هم در ورزشگاه حضور داشتند که در پایان بازی شرمنده آن‌ها شدیم. امیدوارم هفته آینده در دیداری که محکوم به برد هستیم این نتیجه را جبران کنیم و بتوانیم در کنار آن‌ها جشن پیروزی بگیریم.

این بازیکن در رابطه با سقوط نساجی به رده دهم جدول عنوان کرد: اختلاف امتیازی بین تیم‌ها بسیار اندک است. ما با یک برد دوباره می‌توانیم به رده پنجم و ششم جدول باز گردیم. ان‌شاالله در این هفته به پیروزی می‌رسیم و بار دیگر به جمع تیم‌های بالانشین‌ اضافه می‌شویم.

وی در مورد دیدار با آلومینیوم در رقابت حذفی توضیح داد: سال گذشته در فینال با این تیم بازی داشتیم و شکستشان دادیم و قطعا این بازی از حساسیت‌های زیادی برخوردار است. تمام تلاشمان را می‌کنیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم و برای دومین سال پیاپی فینالیست شویم و خدا کمک کند قهرمان شویم.

هافبک نساجی در خصوص فعالیت این تیم در نقل و انتقالات گفت: آقای عبدالله زاده قبلا یک نیم فصل در این تیم حضور داشت و بقیه بچه‌هایی که اضافه شدند در ادامه می‌توانند کمک کنند.

این بازیکن در مورد شرایط وطنی برای میزبانی گفت: معمولا در ایران در زمستان در بحث‌ نگهداری همیشه مشکلاتی هست ولی می‌توان میزبان خوبی بود.

زامهران در پایان افزود: در هفته هجدهم باید به مصاف پیکان برویم، همان‌طور که گفته‌ام در این بازی محکوم به برد هستیم و به چیزی جز شکست دادن پیکان فکر نمی‌کنیم. چون دو هفته است که نتیجه نمی‌گیریم و باید با کسب این سه امتیاز، به روال خوب خود بازگردیم.

دیدگاه‌ها