کد خبر : 1868628 | 16 بهمن 1401 ساعت 11:29 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

مطلق زاده: خیالمان راحت نیست، به روندمان ادامه می‌دهیم

به موقع زخممان را ترمیم کردیم

هافبک ملوان می‌گوید نباید با این ذهنیت که دیگر سقوط نمی‌کنند ادامه دهند و‌ باید تا آخرین لحظه تلاش کنند.

به موقع زخممان را ترمیم کردیم

به گزارش “ورزش سه”، ملوان بعد از شکست سنگین مقابل استقلال، نساجی را در خانه شکست داد. محمود مطلق زاده هافبک ملوانان در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود، نساجی هم یکی از تیم‌های بسیار خوب و فنی لیگ است، در طول هفته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و آنالیز درستی از تیم داشتیم، خدا را شکر در حضور هواداران‌‌مان توانستیم دستورات کادر فنی را  در زمین اجرا کنیم و سه امتیاز این بازی را به انزلی‌چی‌ها هدیه دهیم. بعد از باخت به استقلال روحیه‌مان به‌هم ریخته بود که با این برد به موقع آن را ترمیم کردیم.

او در مورد تاثیرگذاری‌اش در تک گل سه امتیازی ملوان ادامه داد: وقتی تیمی برنده می‌شود قطعا تمام بازیکنان و کادر فنی برای رقم خوردن این اتفاق تلاش کردند‌. من هم یک سهم کوچکی در این پیروزی داشتم، سجاد بازگیر از ریباند شوتی که زدم استفاده کرد و تک گل بازی را به ثمر رساند. در مجموع روند رو به پیشرفت خود را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم بیشتر از پیش، دل مردم انزلی را شاد کنیم.

این بازیکن در رابطه با عملکرد خوب ملوان در هفته‌های اخیر و جدا شدن این تیم از جمع تیم‌های انتهای جدول عنوان کرد: اتفاقات در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و به‌‌نظرم نباید با این ذهنیت که ملوان دیگر خطر سقوط را احساس نمی‌کند، فصل را ادامه دهیم. باید سعی کنیم روند خوب تیم را حفظ کنیم، ما می‌دانستیم که به منطقه امن می‌رسیم و برای این اتفاق خیلی تلاش کردیم. از اینجا به بعد بیشتر تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل بتوانیم جایگاهی در خور نام تیم ملوان و مردم انزلی کسب کنیم.

مطلق زاده در پایان افزود: این هفته باید به مصاف ذوب آهن برویم، شاگردان مهدی تارتار یکی از تیم‌های خوب لیگ هستند، به‌‌نظرم بازی بسیار سختی پیش رو داریم، امیدوارم در این دیدار بتوانیم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها