کد خبر : 1868655 | 16 بهمن 1401 ساعت 13:22 | 46.1K بازدید | 12 دیدگاه

سلطان لایی، بالاتر از مسی و امباپه و دی‌بروینه

آقای ایکس فوتبال جهان روی یک دستمال دریبلتان می‌زند

فوتبال سایس به تدوین لیستی صدنفره از برترین بازیکنان دریبل‌زن پرداخته است.

آقای ایکس فوتبال جهان روی یک دستمال دریبلتان می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، بی‌تردید دریبل زدن یکی از جذاب‌ترین حرکاتی است که بازیکنان فوتبال در زمین قادر به انجام آن هستند و گستردگی این مهارت در فوتبال دنیا به گونه‌ای است که اغلب مخاطبان فوتبال در ذهن خود یک ستاره را به عنوان نماد آن می‌شناسند.

حالا شماره 407 پست هفتگی رصدخانه فوتبال CIES بازیکنانی را معرفی می‌کند که در سال گذشته بهترین عملکرد را در زمینه دریبل‌زدن و از پیش رو برداشتن بازیکن مقابل بر اساس یک شاخص انحصاری از نمره 100 با در نظر گرفتن فراوانی دریبل‌ها، پاس‌ها یا شوت‌های موفق بعد از آن، زمان بازی و همچنین سطح ورزشی مسابقات انجام شده داشته است که نتایج آن بسیار جالب است.

عثمان دمبله در میان بازیکنان هجومی و ژوائو کانسلو در میان بازیکنان مدافع در صدر فهرست قرار دارند.

1798526
1798528

وینیسیوس جونیور و کوین دی بروین در بین این بازیکنان از نفرات سرآمد محسوب می‌شوند. در مجموع، کیلیان امباپه بالاترین رتبه را در بین بازیکنانی دارد که عمدتاً در مرکز حمله بازی می‌کردند.

1798530

سه بازیکنی که هنوز 20 ساله نشده اند در بین 100 بازیکن برتر ظاهر شدند: جود بلینگهام، آنجلو گابریل (سانتوس اف سی) و جمال موسیالا. لوکا مودریچ کروات همیشه آماده هم پیرترین بازیکن این لیست است و بالاتر از آنتونیو کاندروا از سالرنیتانا قرار دارد.

1798529

در بین بازیکنان دفاعی، ژائو کانسلو نسبت به ترنت الکساندر-آرنولد و جاوی گالان (سلتا ویگو) برتری دارد. چهار بازیکن 23 ساله یا کمتر در ده بازیکن برتر این خط هستند: پدرو پورو (چهارم)، ریس جیمز (هشتم)، نونو تاوارس (نهم) و آلفونسو دیویس (دهم).

1798527

مالو گوستو فرانسوی و کوئنتین مرلین جوان‌ترین فوتبالیست‌های بین ۱۰۰ بازیکن برتر هستند، در حالی که خسوس ناواس و نینو پارایبا، پیرترین فوتبالیست‌های این فهرست هستند.

دیدگاه‌ها