کد خبر : 1868670 | 16 بهمن 1401 ساعت 14:45 | 5.1K بازدید | 6 دیدگاه

آنخل کوریا:

داوران اسپانیایی با اتلتیکو مشکل دارند

آنخل کوریا معتقد است در تساوی خانگی برابر ختافه داور بازی هم سهم داشت و گفت که داوران اسپانیایی به نظر با اتلتیکو مشکل دارند.

داوران اسپانیایی با اتلتیکو مشکل دارند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب مقابل تیم قعرجدولی ختافه به تساوی 1-1 رضایت داد تا با 35 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی لالیگا قرار بگیرد؛ تک‌گل شاگردان دیه‌گو سیمئونه در این دیدار، داستان جالبی داشت.

1798551

آنخل کوریا در دقیقه 60 روی یک ریباند دروازه ختافه را باز کرد، اما پیش از این که شادی گل خود را انجام دهد، با پرچم داور به نشانه آفساید مواجه شد. درحالی‌که بازیکنان اتلتیکو با عصبانیت، نسبت به این تصمیم معترض بودند، متئو لاهوز درخواست بازبینی صحنه توسط VAR را داد و ادامه ماجرا به جالب‌ترین شکل ممکن رقم خورد.

در فاصله‌ای که صحنه گل توسط VAR بازبینی می‌شد، آنخل کوریا جای خود را به یانیک کاراسکو داد و روی نیمکت نشست. لحظاتی بعد شاهد سرازیر شدن اتلتیکویی‌های داخل زمین به سمت نیمکت بودیم، چرا که گل کوریا پذیرفته شده بود! 

کوریا در پایان بازی گفت: «بسیار عجیب بود و چنین چیزی را در فوتبال ندیده بودم. گل من مردود شد در حالی که من مطمئن بودم گل درست است. خوشبختانه با دخالت VAR همه چیز سر جای خودش قرار گرفت.»

1798552

کوریا ادامه داد: «دو امتیاز راحت را از دست دادیم. در این فصل یک پنالتی هم به سود ما نگرفته اند در حالی که خطا روی موراتا پنالتی بود و بازیکن ختافه هم باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد. قطعا در آن صورت روند بازی تغییر می‌کرد. به نظر می‌رسد داوران اسپانیا با اتلتیکو مشکل دارند. البته ما هرگز نمی‌خواهیم داوران به ما هدیه بدهند. فقط باید تصمیم درست بگیرد و آن صحنه از نظر من پنالتی بود. در هر صورت تمرکز بیش از اندازه روی داوری هم درست نیست و در این نتیجه تساوی خودمان هم مقصر هستیم.»

دیدگاه‌ها