کد خبر : 1868686 | 16 بهمن 1401 ساعت 15:00 | 207 بازدید | 0 دیدگاه

تور جهانی تنیس با قهرمانی نمایندگان مجارستان و ترکیه

هفته دوم رقابت‌های تور جهانی تنیس کمتر از ۱۸ سال با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. نمایندگان مجارستان و ترکیه قهرمانی بخش پسران و دختران را به خود اختصاص دادند.

تور جهانی تنیس با قهرمانی نمایندگان مجارستان و ترکیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تور جهانی کمتر از ۱۸ سال که به میزبانی ایران و در مجموعه المپیک کیش برگزار شد، با معرفی برترین‌های این مسابقات به پایان رسید.

در فینال انفرادی پسران، گیوری لورانت از مجارستان با نتیجه (۰-۶ و ۰-۶) خایبایوف از ازبکستان را برد و برای دومین هفته متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، نماینده ازبک نایب قهرمان شد و احمت آتابای از ترکیه به همراه دیگر هموطن خود در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش دختران نیز، نیسان جان از ترکیه با نتیجه ( ۳-۶ و ۱-۶ ) آنا کارتسوا از روسیه را برد و با این نتیجه عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد، نماینده روسیه دوم شد و زینب اربکان و ایماک بوداک از ترکیه به مقام سومی مشترک رضایت دادند.

گفتنی است ساعاتی پیش برترین‌های تیمی این مسابقات نیز مشخص شدند که بر این اساس، در فینال پسران، زوج امیرعلی‌ قوام از ایران و لورانت گیروی از مجارستان با نتیجه (۰-۶ و ۴-۶) مقابل تیم انس کوچو و تونا از ترکیه به پیروزی رسیدند تا بر سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها تکیه بزنند. در بخش دختران هم تیم آنا کارتسوا و یوا کروستالوا از روسیه با نتیجه (۱-۶ و ۴-۶) از سد زوج نیسان جان از ترکیه و درسا چراغی از ایران عبور کرد تا تکلیف تیم‌های برتر نیز مشخص شود.

به این ترتیب، در هفته دوم این مسابقات که با حضور بازیکنانی از کشورهای ایران، ازبکستان، مجارستان، لهستان، روسیه، ترکیه و هند در بخش دختران و پسران برگزار شد، برترین‌های بخش انفرادی و دونفره معرفی و با انجام مراسم اختتامیه از تنیسورها تقدیر شد.

سرداوری این‌ دوره از رقابت‌ها بر عهده محمد حسن لاچینانی، سرداور نشان سفید کشورمان بود و مهران قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور داشت.

دیدگاه‌ها