کد خبر : 1868723 | 16 بهمن 1401 ساعت 17:26 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

بردی حیاتی در راه کسب سهمیه پلی‌آف؛

عملیات بازگشت در بهترین زمان ممکن انجام شد

تیم پرستاره ایفاسرام اردکان در یک بازی بسیار مهم‌ موفق به شکست فولاد سیرجان شد.

عملیات بازگشت در بهترین زمان ممکن انجام شد

به گزارش "وررش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته، ایفاسرام اردکان در سالن امام علی (ع) میهمان فولاد سیرجان ایرانیان بود و در این دیدار توانست سه بر صفر حریف را شکست دهد و به یک برد شیرین خارج از خانه دست یابد و یک گام به دریافت سهمیه پلی‌آف لیگ برتر نزدیک‌تر شد.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم ایفاسرام با امتیازات 25 بر 21، 25 بر 22 و 25 بر 16 به پیروزی رسیدند تا یازدهمین باخت فولاد را در لیگ برتر رقم بزنند البته سیرجانی‌ها هفته گذشته سهمیه پلی‌آف دریافت کردند و نگرانی چندانی از موقعیت خود در جدول ندارند.

همچنین در دیگر دیدار هفته بیست‌وچهارم، راه‌یاب ملل مریوان در سالن زاگرس میزبان شهرداری گنبد بود و موفق به شکست سه بر صفر حریف در خانه شد. شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 12 به پیروزی رسیدند تا با دو رقمی کردن تعداد بردهای خود و کسب 27 امتیاز و با صعود دو پله‌ای در جدول رده‌بندی به فرار از منطقه قرمز جدول امیدوار شوند.

شهرداری گنبد با 9 پیروزی و 25 امتیاز در جدول رده‌بندی یک پله سقوط کرد تا پس از مشخص شدن برنده بازی نیان الکترونیک و شهرداری ارومیه جایگاه نهایی تیم‌های ارومیه، گنبد و راه‌یاب مشخص شود. البته گنبدی‌ها با این شکست از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید شدند. دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود نماینده مریوان شده بود و بازیکنان راه‌یاب این برد را تکرار کردند.

دیدگاه‌ها