کد خبر : 1868739 | 16 بهمن 1401 ساعت 19:17 | 20.5K بازدید | 49 دیدگاه

آنچلوتی: هیچ چیز تمام نشده، ما تا آخر می‌جنگیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست 1-0 از مایورکا گفت امیدهای رئال برای قهرمانی در لالیگا تمام نشده و آنها تا لحظه آخر خواهند جنگید.

آنچلوتی: هیچ چیز تمام نشده، ما تا آخر می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در هفته بیستم لالیگا به خانه مایورکا رفت تا برای کم کردن فاصله‌اش با بارسای صدرنشین تلاش کند.

شاگردان آنچلوتی اما عملکرد خوبی نداشتند و با گل به خودی ناچو در نهایت با نتیجه 1-0 شکست خوردند. رئال در این بازی صاحب یک پنالتی هم شد که توسط آسنسیو از دست رفت. در کنفرانس خبری بعد از بازی خبرنگاران از آنچلوتی درباره علت پنالتی زدن آسنسیو و غیبت کروس و مودریچ در این بازی پرسیدند.

1798684

خداحافظی با لالیگا؟
این شکست خیلی دردناک است. ما برای این بازی آماده شده بودیم و همان‌طور که انتظار داشتیم، بازی سختی بود. روی‌هم‌رفته بد بازی نکردیم. گلی که دریافت کردیم و ضربه پنالتی خیلی روی ما تأثیر گذاشت.

درگیری بازیکنان مایورکا با وینیسیوس
اتفاق‌هایی که می‌افتد تقصیر وینیسیوس نیست. او فقط می‌خواهد فوتبال بازی کند. باید نوع نگاهتان را عوض کنید و ببینید که در بازی امروز علیه او چه اتفاق‌هایی افتاد.

پنالتی از دست رفته آسنسیو
من آسنسیو را برای پنالتی انتخاب کردم. پنالتی‌زن‌های ما به ترتیب بنزما و مودریچ هستند. وقتی آنها در زمین نباشند، نفرات بعدی‌ای که باید پنالتی بزنند را من انتخاب می‌کنم. بسته به اینکه چه کسانی در زمین باشند من از بین آسنسیو، رودریگو، کروس یا دیگران یک نفر را انتخاب می‌کنم.

چرا رودریگو برای پنالتی زدن انتخاب نشد؟
به جای رودریگو ترجیح دادم آسنسیو پنالتی بزند؛ چرا که با توجه به پنالتی‌ای که او در جام جهانی از دست داده بود می‌توانست روی او تأثیر منفی بگذارد.

ادامه فصل برای رئال مادرید
ما تا آخر برای قهرمانی در لالیگا می‌جنگیم. هیچ چیز تمام نشده و بازی‌های زیادی باقی مانده است.

ترکیب اولیه رئال اشتباه انتخاب شده بود؟
نمی‌توانستم کروس و مودریچ را به ترکیب وارد کنم، چون تونی صددرصد آماده نبود و لوکا هم به استراحت نیاز داشت. حالا باید تمرکزمان را به اتفاقات بعدی بدهیم. به خصوص به جام باشگاه‌های جهان که برای حضور در آن هیجان داریم.

دیدگاه‌ها