کد خبر : 1868742 | 16 بهمن 1401 ساعت 19:35 | 15.4K بازدید | 22 دیدگاه

ماموریت من کار فنی است

کالی: درگیری با ساپینتو، همه چیز بعد از سوت تمام شد

مربی اسپانیایی مس کرمان در جملاتی جالب نسبت به اتفاقات رقم خورده در دیدار با استقلال واکنش نشان داد.

کالی: درگیری با ساپینتو، همه چیز بعد از سوت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمانی‌ها مدعی هستند که اقدام زشت ساپیتنو رو به نیمکت این تیم را کالی تروئبا مربی اسپانیایی تیم متوجه شده و همین موضوع و اعتراضش به این رفتار را در پی داشته است.

بعد از اظهارنظرهای متفاوتی که نسبت به درگیری دیدار دو تیم شکل گرفت، اکنون به سراغ مربی اسپانیایی مس کرمان رفتیم تا ماجرا را از زبان او منتشر کنیم. کولی اما پیشنهاد گفت‌وگو را رد کرد ولی در پاسخی جالب توجه ترجیح داد واکنش خود را نسبت به این موضوع اعلام کند.

ببینید، از زمانی که جوان بودم یک قانون را به من یاد دادند و من همیشه از آن پیروی می‌کنم و قرار نیست اکنون آن را تغییر دهم. این قانون چیست؟ هر چیزی که در زمین اتفاق می‌افتد در زمین هم به پایان می‌رسد. من سال‌هاست که در فوتبال هستم و اتفاقات خوب و بد زیادی را دیده‌ام و با آن زندگی کرده‌ام.

هر بازی می‌تواند اتفاقات زیادی را داشته باشد. اما در نهایت بازی تمام می‌شود. اینکه در مسیر بازی چه اتفاقات و تنش‌هایی رقم می‌خورد بستگی به ما و شاید هم رقیب دارد. اما در نهایت داور سوت پایان بازی را به صدا در می‌آورد و آن زمان همه چیز در زمین به پایان رسیده است. در این لحظه شما باید ببینید پیروز شده‌اید و باید برای رقابت بعدی بهتر کار کنید یا شکست خورده‌اید و به دنبال ضعف‌های خود برای دستیابی به نتایج بهتر باشید.

در این لحظه من ترجیح می‌دهم و کارم این است که روی نقاط فنی بازی تمرکز کنم و آنها را پیگیری کنم. باید تلاش کنم که تیمم را در مسیر پیروزی قرار دهم و این چیزی است که کادرفنی، مدیریت و هواداران آن را از من انتظار دارند و برای این موضوع استخدام شده‌ام. هواداران زمانی خوشحال می‌شوند که تیم ما پیروز شود و این هدف ما باید باشد.

من برای کارهای بزرگتری به اینجا آمده‌ام و برای آن تلاش خواهم کرد و واقعا از پیروزی خوشحال خواهم شد. بقیه مسائل که بخواهم فکر کنم باید غیر از زمان فوتبال باشد. در حال حاضر نگران این هستم که تیم در زمان بازی چه باید کند تا به موفقیت بزرگتر و بهتر برسیم. برای من اصلا مهم نیست که در مورد اتفاقات غیر از فوتبال چه چیزی شده و آنها چه فکری می‌کنند و در مورد چه چیزی می‌خواهند حرف بزنند. این موضوع و بازی قبلی برایم بسته شده است.

در این لحظه من به فرزاد حسین‌خانی فکر می‌کنم. به دیگر همکارانم، به مدیریت و هواداران. حتی شاید به خانواده‌ام هم فکر کنم اما آن اتفاق دیگر برای من تمام شده است. بله، من می‌توانم به آن موضوع بپردازم و بار دیگر زاویه جدیدی به آن اتفاقات بدهم. اما ما همکار هستیم و به دنبال اتفاقات خوب اینجا حاضر شده‌ایم و بهتر است پرونده آن اتفاق که در طول بازی رقم خورد بسته شود.

وظیفه من این است که خوب کار کنم تا در کنار تیمم و اعضای آن بهترین اتفاق را رقم بزنیم. پیروز شویم و با پیروزی‌مان کرمان و هوادارانش خوشحال شوند. اگر به این نتیجه برسیم، شما (هواداران و مدیریت) خوشحال می‌شوید و ماموریت ما هم درست به انجام رسیده است. پس به امید روزهای خوب مس کرمان، خیلی زود.

دیدگاه‌ها