کد خبر : 1868822 | 17 بهمن 1401 ساعت 11:08 | 5.5K بازدید | 6 دیدگاه

نفت، حریفی که ساپینتو آن را دست کم نمی‌گیرد

آخرین تمرین تیم استقلال پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان امروز برگزار می‌شود و آبی ها با اردو در هتل مهیا می‌شوند که فردا در حضور تماشاگران با تیم غلامرضا عنایتی بازی کنند.

نفت، حریفی که ساپینتو آن را دست کم نمی‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو بعد از بازی با مس و در حالی که اعضای تیم دیر وقت به تهران رسیده بودند، فردای روز مسابقه تمرین را تعطیل نکرد و در روزهای مانده به بازی با نفت مسجد سلیمان به بازیکنان بر خلاف بازی های قبلی استراحت نداد. این بدین معنی است که سرمربی تیم استقلال بازی با نفت مسجد سلیمان را به سبب حضور در انتهای جدول آسان نگرفته و اصلا تصور نمی‌کند، بازی آسانی پیش رو دارد و شاگردانش به راحتی به سه امتیاز مسابقه دست پیدا می‌کنند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد؛ استقلال در بازی رفت در مسجد سلیمان هم بازی سختی را در برابر نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشت و در نهایت به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

1798873

از جدیت ریکاردو ساپینتو در تمرینات روزهای اخیر استقلال پیداست، او به خوبی متوجه تحول تیم نفت مسجد سلیمان با هدایت غلامرضا عنایتی شده است. تیمی که در دو بازی اخیر با هوادار و پیکان دروازه اش باز نشده است و دست کم در فاز دفاعی به یک تیم خوب تبدیل شده است.

استقلال – نفت مسجد سلیمان جنگ قهرمانی و بقاء است و تنها پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی است که دو تیم را به هدف نزدیک می‌کند. رقم خوردن نتیجه مساوی نه به سود استقلال است و نه نفت مسجد سلیمان و به طور حتم دیگر تیم‌های بالای جدول و انتهای جدول را خوشحال می‌کند.

دیدگاه‌ها