کد خبر : 1868746 | 16 بهمن 1401 ساعت 19:47 | 53.8K بازدید | 86 دیدگاه

بارسا در پوست خود نمی‌گنجد: خنده به رئال بعد از باخت

باشگاه بارسلونا چند دقیقه بعد از شکست 1-0 رئال مادرید مقابل مایورکا با انتشار یک توییت خبرساز شد.

بارسا در پوست خود نمی‌گنجد: خنده به رئال بعد از باخت

به گزارش "ورزش سه"، شکست امشب رئال مادرید در مقابل مایورکا که با نتیجه 1-0 اتفاق افتاد بهترین خبر ممکن برای رقیب سنتی لوس بلانکوس، بارسلونا، بود.

بارسلونا که در پایان نیمه اول فصل لالیگا از 19 بازی خود 50 امتیازی است در صدر جدول ایستاده است. رئال امشب این فرصت را داشت تا با پیروزی مقابل مایورکا اختلاف خود با بارسا را موقتا به دو امتیاز کاهش دهد. اما شاگردان آنچلوتی این فرصت را از دست دادند و حالا با یک بازی بیشتر همچنان با بلوگرانا اختلافی پنج امتیازی دارند.

در شبی که وینیسیوس در ورزشگاه خانگی مایورکا از طرف بازیکنان این تیم بارها هدف گرفته شد، رئالی‌ها خیلی زود با گل به خودی ناچو عقب افتادند. شاگردان آنچلوتی با اینکه صاحب یک پنالتی شدند، ولی آن را توسط آسنسیو از دست دادند تا در نهایت با شکست به کار خود پایان بدهند.

1798690

بارسلونا چند دقیقه بعد از پایان بازی رئال مادرید دست به اقدامی جنجالی زد و در توییتر خود عکسی منتشر کرد که سرمربی این تیم ژاوی را در تمرین بارسا در حال خندیدن نشان می‌داد. توییتر بارسلونا در کپشن این توییت از ایموجی خندان استفاده کرد تا جای تردید باقی نگذارد که رئال و شکستش را هدف گرفته است.

1798691

این توییت بارسلونا بلافاصله خبرساز شده و رسانه‌های مختلف و کاربران شبکه‌های مجازی آن را طعنه کاتالان‌ها به شکست رقیبشان قلمداد کردند.

دیدگاه‌ها