کد خبر : 1868760 | 16 بهمن 1401 ساعت 21:20 | 118.3K بازدید | 39 دیدگاه

پنالتی‌های "کیس" فقط تیر افقی را بوسید

این صحنه واقعی نبود: خواب نیستی فرهاد!

طلسم ضربات پنالتی بیخیال فرهاد مجیدی در مربیگری نمی‌شود.

این صحنه واقعی نبود: خواب نیستی فرهاد!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال الاتحاد کلبا به شکلی باورنکردنی مقابل الوحده شکست خورد تا دومین باخت متوالی شاگردان فرهاد مجیدی رقم بخورد.

البته که الوحده به عنوان تیم سوم جدول رده بندی لیگ ادنوک امارات در حالت عادی باید برابر تیم الاتحاد پیروز می‌شد اما عجیب بودن شکست تیم پرطرفدار فوتبال امارات در ایران، دلیل دیگری داشت.

1798716

در حالی که الاتحاد با دو گل از حریف قدرتمندش عقب بود، اعلام یک ضربه پنالتی به سود آنها در دقیقه ۶۳ امیدهای مجیدی و دستیارانش به بازگشت به این مسابقه را زنده کرد.

پنالتی‌زن اول کلبا، فیلیپ کیس، ستاره اسلواک تیم مجیدی برای زدن این ضربه پشت توپ قرار گرفت اما با بدشانسی ضربه پنالتی این بازیکن که به سمت مرکز دروازه نواخته شده بود، به تیر افقی برخورد کرد.

1798717

اما این ضربه در ریباند با ضربه سر بازیکنان کلبا همراه شد که بالاآمدن دست بازیکن الوحده و برخورد توپ با دستش باعث شد تا داور بلافاصله در سوت خود دمیده و دوباره اعلام پنالتی کند.

در این لحظه اتفاقی افتاد که احتمالا تمام دنبال‌کنندگان و بینندگان مسابقه و فرهاد مجیدی و کادرش بعد از آن مجبور شدند برای اینکه مطمئن شوند اصطلاحا خواب نمی‌بینند، مالشی به چشمان خود داده و آن را باز و بسته کنند و دستی به صورت خود بزنند!

1798718
بعد از اعلام مجدد پنالتی، فرهاد و پین به گلزنی تیمش و کم‌کردن اختلاف دوباره امیدوار شدند اما ...

فیلیپ کیس که دوباره پشت ضربه پنالتی قرار گرفته بود، دقیقا توپ را به همان نقطه قبلی زد و دروازه‌بان هم دقیقا به همان جای قبلی شیرجه زد و تنها تفاوت آن با ضربه قبلی این بود که توپ این بار پس از برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون از محوطه جریمه برگشت تا به کلی این شانس طلایی برای بازگشت به مسابقه از کف شاگردان مجیدی برود.

طعنه‌آمیز اینکه در زمان زدن ضربه پنالتی توسط فیلیپ کیس، گزارشگر عرب‌زبان شبکه ابوظبی اسپرت با گفتن کلمه "متخصص، متخصص" به استقبال گلزنی او رفته بود اما ضربه‌های فیلیپ "کیس" به جای تور، به تیر افقی دروازه بوسه زد.

1798719

نکته جالب دیگر این بود که الوحده گل اول خود را با مهارت تماشایی سباستین تاگلیابوئه در زدن ضربه پنالتی به ثمر رساند.

به این ترتیب، مجیدی که دو جام حذفی در فوتبال ایران را به خاطر شکست مقابل فولاد و نساجی در پنالتی از دست داده و همین هفته قبلی با شکست مقابل البطائه در ضربات بی‌رحم پنالتی از دور رقابت‌های پرزیدنت‌کاپ حذف شده بود، یک‌بار دیگر اسیر مرگبار‌ بودن ضیافت پنالتی‌ها شد تا این موضوع به کابوس سرمربی سابق استقلال تبدیل شود.

1798720
در عین ناباوری، کیس بار دیگر پنالتی را به همان جای قبل زد تا فرصت بازگشت به بازی برای مجیدی و تیمش‌از بین برود.

دیدگاه‌ها