کد خبر : 1868773 | 16 بهمن 1401 ساعت 22:45 | 24.2K بازدید | 18 دیدگاه

سیاه‌چاله پپ و سیتی: آنها اینجا نه می‌برند نه گل می‌زنند!

ورزشگاه تازه‌تاسیس و مدرن تاتنهام در شهر لندن برای پپ گواردیولا و منچسترسیتی خوش‌یمن نبوده است و امشب سیتی با شکست دیگری از این ورزشگاه به خانه برگشت.

سیاه‌چاله پپ و سیتی: آنها اینجا نه می‌برند نه گل می‌زنند!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در حالی خانه‌اش را ترک کرد و راهی لندن شد که انتظار داشت از فرصت خوبی که شکست دیشب آرسنال در مقابل اورتون برایش ایجاد کرده بود حداکثر استفاده را ببرد.

آرسنال صدرنشین با لغزش دیشب پنجاه امتیازی ماند و سیتی امشب در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر می‌توانست با یک پیروزی اختلافش را موقتا (با یک بازی بیشتر) به دو امتیاز کاهش دهد. روی کاغذ این پیروزی برای تیم پپ دشوار به نظر نمی‌رسید چرا که سیتیزن‌ها شانزده روز پیش در دیدار عقب‌مانده لیگ برتر مقابل تاتنهام 4-2 پیروز شده بودند.

اما بر خلاف آنچه پپ و شاگردانش تصور می‌کردند امشب در لندن تیم کونته با ارائه یک بازی حساب شده و به لطف درخشش هری کین و گلزنی و رکوردشکنی او موفق شد 1-0 به پیروزی برسد تا بهترین هدیه را به آرسنال بدهد.

اما شکست امشب باعث شد توجه‌ها به کارنامه اخیر منچسترسیتی در ورزشگاه تازه‌تاسیس تاتنهام جلب شود. از زمان افتتاح این ورزشگاه پپ و تیمش پنج بار در آن به مصاف تاتنهام رفته‌اند و نه تنها پنج بار شکست خورده‌اند بلکه حتی موفق به زدن یک گل هم نشده‌اند.

اولین بازی دو تیم در این ورزشگاه در آوریل 2019 برگزار شد. دیداری در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که تاتنهام با هدایت مائوریسیو پوچتینو موفق شد سیتی را با گل سون هیونگ مین 1-0 شکست دهد.

1798766

دومین دیدار دو تیم در این ورزشگاه در فوریه 2020 برگزار شد. بازی‌ای در هفته بیست و پنجم آن فصل لیگ برتر. این بار به جای پوچتینو تاتنهامی‌ها ژوزه مورینیو را روی نیمکت داشتند. شاگردان آقای خاص با دو گل برخوین و سون هیونگ مین موفق شدند سیتی را 2-0 شکست دهند.

1798767

سومین بازی تاتنهام و سیتی در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر در نوامبر 2020 و در فصل بعدی لیگ برتر بود. مورینیو این بار موفق شد باز هم تیم پپ را با گلهای سون هیونگ مین و جیووانی لوسلسو 2-0 شکست دهد.

1798768

بازی چهارم در آگوست 2021 و در اولین هفته از فصل 22-2021 لیگ برتر به میزبانی اسپرز برگزار شد. تاتنهامی‌ها با یک مربی جدید مقابل تیم گواردیولا ایستادند ولی نونو اسپیریتو سانتوی پرتغالی هم موفق شد مثل اسلافش سیتی را در این ورزشگاه شکست دهد. تاتنهام با تک‌گل سون موفق شد حریفش را 1-0 شکست دهد.

1798769

پنجمین بازی دو تیم در این ورزشگاه جدید هم امشب برگزار شد تا آنتونیو کونته نامش را در کنار پوچتینو، مورینیو و اسپیریتو سانتو به فهرست مربیانی اضافه کند که در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر تیم پپ گواردیولا را بدون دریافت گل شکست داده‌اند.

1798732

دیدگاه‌ها