کد خبر : 1868787 | 17 بهمن 1401 ساعت 00:45 | 18.9K بازدید | 16 دیدگاه

آنها در این دیدار شباهتی به تیم پپ نداشتند

نویل: تیم گواردیولا مثل گذشته قدرتمند نیست

گری نویل بعد از شکست یک بر صفر سیتی مقابل تاتنهام تاکید کرد که شاگردان پپ دیگر به اندازه گذشته قدرتمند نیستند.

نویل: تیم گواردیولا مثل گذشته قدرتمند نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با توجه به شکست آرسنال مقابل اورتون، این شانس را داشت تا به 2 امتیازی این تیم برسد اما با قبول شکست یک بر صفر مقابل تاتنهام، خیال شاگردان میکل آرتتا را راحت کرد. گری نویل بعد از این بازی با اشاره به این که سیتی دیگر آن تیم قدرتمند سابق نیست مدعی شد که یک جای کار در این تیم می لنگد.

نویل با اشاره به شکست حدود یک ماه قبل سیتی مقابل تاتنهام (2-0) گفت: "به یاد می آورم که آن زمان که تاتنهام توانست سیتی را در اتحاد با دو گل شکست دهد، گفتم که گواردیولا حسابی در حال گند زدن است. امروز هم وقتی دیدم کوین دی بروین، روبن دیاس و آیمریک لاپورته روی نیمکت حضور دارند، دوباره این احساس به من دست داد."

1798797

ستاره سابق یونایتد در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد که در حال حاضر امید زیادی به قهرمانی سیتی ندارد؛ این در حالی است که نویل چندی پیش از سیتی به عنوان شانس اول فتح لیگ برتر یاد کرده بود.

او در مورد عقیده قبلی خود که با انتقاد هواداران آرسنال همراه شده بود، تاکید کرد:" دو یا سه هفته پیش بود که من در پاسخ این سوال که فکر می کنم چه کسی قهرمان لیگ برتر می شود، گفتم منچسترسیتی. از آن زمان تا به بعد در چند جای دیگر هم این را گفته ام که باعث شده هواداران آرسنال تصور کنند که من به آنها بی احترامی کرده ام. من این را قبل از شکست آرسنال مقابل اورتون هم گفته بودم. با توجه به شرایط فعلی هم کمتر به قهرمانی سیتی امیدوارم."

1798798

نویل در ادامه صحبت های خود به انتقاد از برخی تصمیمات پپ پرداخته و یادآور شد که نمی تواند این تصمیمات عجیب را باور کند. او گفت:" پپ گواردیولا یک نابغه به حساب می آید اما این هم دلیل نمی شود که او مبرا از انتقاد باشد. تیم پپ عملکردی که از تیم های او انتظار می رود را نداشت؛ تعداد دفعاتی که امروز در ضدحمله قرار گرفتند، تعداد دفعاتی که توپ را لو دادند، مقدار فضایی که در خط هافبک از دست دادند و..."

دیدگاه‌ها