کد خبر : 1868809 | 17 بهمن 1401 ساعت 09:57 | 23.9K بازدید | 17 دیدگاه

بازگشت ستاره برزیلی: خیره‌کننده مثل رافینیای 2023

رافینیا، ستاره برزیلی، به ستاره بی‌چون و چرای بارسلونا از ابتدای سال جدید میلادی تبدیل شده است.

بازگشت ستاره برزیلی: خیره‌کننده مثل رافینیای 2023

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حالی شب گذشته موفق شد با نتیجه0-3 برابر سویا به پیروزی برسد که رافینیا بار دیگر عملکرد درخشانی را از خودش به نمایش گذاشت و ستاره این تیم لقب گرفت. 
این بازیکن برزیلی پاس گل دوم این تیم در این بازی را برای گاوی ارسال کرد و موفق شد گلی تماشایی را در دقیقه 79 به ثمر برساند تا به کسب این سه امتیاز ارزشمند کمک کرده باشد. 
او با این گل و پاس گلی که در بازی شب گذشته برابر سویا در کارنامه خودش به ثبت رساند، به موثرترین بازیکن لالیگا روی گل‌های به ثمر رسیده از ابتدای سال 2023 تبدیل شد. او حالا چهار گل و چهار پاس گل در کارنامه دارد. 

1798849

رافینیا پیش از این در بازی برابر رئال بتیس، سئوتا و اینترسیتی موفق به گلزنی شده بود و در دیدار برابر ختافه، سئوتا و اینترسیتی پاس گل‌هایی را نیز برای دیگر بازیکنان این تیم ارسال کرده بود. 
بسیاری از ابتدای فصل معتقد بودند که بارسا در پرداخت هزینه گزاف برای خرید او اشتباه کرده اما به نظر می‌رسد که ورود به سال جدید میلادی باعث تغییرات گسترده‌ای روی عملکرد این بازیکن در زمین بازی شده و او حالا به ستاره این تیم در غیاب عثمان دمبله که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست تبدیل شده است. 
این ستاره برزیلی شب گذشته جایزه بهترین بازیکن زمین را هم از آن خود کرد و ژاوی امیدوار است که او بتواند در ادامه فصل هم به همین درخشش ادامه دهد و به این تیم در فتح جام‌هایی که در پیش دارد کمک کند.

دیدگاه‌ها