کد خبر : 1868826 | 17 بهمن 1401 ساعت 11:20 | 16.8K بازدید | 10 دیدگاه

عصبانیت گالتیه از ناگلزمان: بازی روانی نداریم!

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به صحبت‌های یولیان ناگلزمان درباره احتمال غیبت کیلیان امباپه در بازی برابر بایرن مونیخ واکنش نشان داد.

عصبانیت گالتیه از ناگلزمان: بازی روانی نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت کیلیان امباپه در بازی برابر مون‌پلیه باعث شده که حضور او در دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.
رسانه‌های فرانسوی پیش از این مدعی شده بودند که این بازیکن به احتمال زیاد نمی‌تواند پاری سن ژرمن را در این بازی حساس همراهی کند، اما به نظر می‌رسد که ناگلزمان چندان از این موضوع مطمئن نیست.
او در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: «من نمی‌دانم مشکل مصدومیت او دقیقا چیست. صحبت‌های آن‌ها کمی نامشخص است. من تیمم را طوری برای این بازی آماده خواهم کرد که انگار او قرار است بازی کند. مشخصا این ممکن است حیله‌ای از سوی تیم حریف باشد.»
این صحبت‌ها چندان به مذاق گالتیه خوش نیامد و این مربی فرانسوی در گفت‌و‌گو با کانال پلاس در واکنش به ادعاهای ناگلزمان اظهار داشت: «من مجبور نیستم پاسخی به او بدهم. حرف‌‎هایی که زده بود را خواندم. به راه انداختن بازی روانی؟ این سبک ما نیست، خصوصا من به هیچ وجه اهل چنین رفتارهایی نیستم.»

1796485

پیش از این گفته شده بود که امباپه سه هفته از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب نمی‌تواند در دیگر دیدار حساس تیمش برابر مارسی در مرحله یک هشتم جام حذفی فرانسه که چهارشنبه این هفته برگزار خواهد شد نیز به میدان برود.
او همچنین در دو بازی مهم لیگ برابر لیل و موناکو هم غایب خواهد بود و این خبر خوبی برای پی‌اس‌جی نیست.

دیدگاه‌ها