کد خبر : 1868827 | 17 بهمن 1401 ساعت 11:22 | 11.3K بازدید | 4 دیدگاه

لبخند علیه نیمکت‌نشینی، صالح ناامید نمی‌شود

صالح حردانی دوباره باید برای حضور ثابت در ترکیب تیم استقلال تلاش کند.

لبخند علیه نیمکت‌نشینی، صالح ناامید نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر ریکاردو ساپینتو بار دیگر به استفاده از کوین یامگا و محمد محبی در سمت راست استقلال رسیده و این موجب نیمکت‌نشینی صالح حردانی یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال شده است. البته نه فقط صالح حردانی چند بازیکن دیگر هم به سبب ترافیک در خطوط سه گانه استقلال روی نیمکت می‌نشینند، در حالی که از چهره‌های آن‌ها در تمرینات پیداست، آماده و منتظر حضور در ترکیب هستند. یکی از این بازیکنان هم ابوالفضل جلالی است که در جناح چپ خط دفاعی بازی می‌کند، بازیکنی که در بازی با مس کرمان به عنوان بازیکن پایانی به ترکیب تیم اضافه شد.

با وجود اینکه این روزها تصمیمات ریکاردو ساپینتو به سود صالح حردانی نیست، او در تمرینات می‌خندد و کار می‌کند، با این امید که بار دیگر به ترکیب اصلی تیم اضافه شود و این بهترین تصمیم است. به این خاطر که هر تصمیمی غیر از این او را از مسیر اصلی رقابت و بازگشت به ترکیب اصلی تیم دور می‌کند. اما راه در پیش گرفته موجب می‌شود، او شانس بیشتری برای بازی در ترکیب تیم داشته باشد.

گفته می‌شود، یکی از دلایلی که موجب شد تا ریکاردو ساپینتو با درخواست برخی برای بازگشت وریا غفوری به ترکیب تیم پاسخ منفی دهد، حضور صالح حردانی آماده در تمرینات در کنار کوین یامگا بوده و او اعلام کرد؛ با حضور دو بازیکن آماده در پست راست خط دفاعی به بازیکن جدیدی در این پست نیاز ندارد و می‌خواهد تنها جای خالی را با یک بازیکن در پست شماره 10 پر کند.

دیدگاه‌ها