کد خبر : 1868840 | 17 بهمن 1401 ساعت 12:02 | 17.8K بازدید | 20 دیدگاه

به موضوع افشای قرارداد در باشگاه رسیدگی خواهد شد

مومنی: ساپینتو عوض شده به آن بپردازید

محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال از رسانه‌ها می‌خواهد بیشتر به تغییر رفتار ساپینتو بپردازند!

مومنی: ساپینتو عوض شده به آن بپردازید

به گزارش "ورزش سه"، محمد مومنی بازیکن سابق استقلال که در حال حاضر عضو هیئت مدیره این باشگاه است، برخلاف نظر عمومی ریکاردو ساپینتو را مربی‌ای می‌داند که دیگر پرخاش را کنار گذاشته. او می‌گوید: ساپینتو از لحاظ رفتاری بسیار تغییر کرده است. با توجه به آن تصاویری که در حین بازی و بعد از پایان بازی در رسانه‌ها دیدم، ساپینتو مقصر جنجال و این دیدار نبوده و به نظرم کادر فنی تیم حریف و دیگر عوامل باعث بروز این اتفاقات بوده‌اند. در مجموع به نظرم ساپینتو به نسبت نیم فصل اول بسیار تغییر کرده و جامعه فوتبالی بیشتر باید به این موضوع بپردازند.

در خصوص افشای قرارداد ساپینتو در برخی از رسانه‌ها گفت: قرارداد هر مربی یا بازیکنی محرمانه است، باشگاه به افشای آن واکنش نشان داده، واقعیت این است که قرارداد فقط در دست ما نبوده و نه می‌توانیم حدس یزنیم چه کسی آن را منتشر کرده است و نه می‌شود به شخصی در این خصوص اتهام وارد کنیم، اما به هرحال باشگاه به این موضوع رسیدگی می‌کند.

او در مورد رقم  قرارداد کاوه رضایی و آپشن‌های آن ادامه داد: من در انعقاد قرارداد او دخل و تصرفی نداشته‌ام، این موضوع به مدیریت پیشین مربوط می‌شود.

عضو هیئت مدیره استقلال در رابطه با اینکه، سرانجام این تیم در پنجره زمستانی بازیکنی جذب خواهد کرد یا خیر عنوان کرد: من چند روزی آقای فتح‌الله‌زاده را ندیده‌ام که در این باره با او صحبت کنم، اما این یک مسئله بین مدیر عامل و سرمربی است و در نهایت آن‌ها باید تصمیم بگیرند.

او که یکی از بازیکنان سابق استقلال بود در مورد شرایط فنی این تیم و نتایج امیدوار کننده دو هفته اخیر افزود: به نظرم تیم بعد از پیروزی پرگل مقابل ملوان و مس اعتماد به نفس خوبی به دست آورده است، به هر حال زدن هفت گل در دو دیدار روحیه خوبی به تیم ترزیق کرده، ما می‌توانیم از این اعتماد به نفس در مقابل نفت مسجد‌سلیمان، پیکان و سایر حریفان استفاده کنیم تا اختلاف امتیاز را جبران کرده و به صدر جدول که دور  از دسترس هم نیست برسیم.

دیدگاه‌ها