کد خبر : 1868856 | 17 بهمن 1401 ساعت 13:21 | 15.5K بازدید | 37 دیدگاه

کابوس وحشتناک رئال: شاید کورتوا به لیورپول هم نرسد!

مصدومیت تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، جدی است و نهایت تلاش این بازیکن این است که بازی رفت برابر لیورپول برسد.

کابوس وحشتناک رئال: شاید کورتوا به لیورپول هم نرسد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته در حالی به مصاف مایورکا رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد که کورتوا را درون دروازه نداشت. 
این بازیکن در ترکیب اصلی اعلام شده پیش از بازی قرار داشت اما زمانی که برای گرم کردن وارد زمین شد مصدوم شد و نتوانست در این بازی به میدان برود و آندری لونین به جای او در ترکیب قرار گرفت. 
رسانه‌های اسپانیایی روز گذشته اعلام کرده بودند که مصدومیت او خیلی جدی نیست اما نمی‌تواند رئال را در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که در مراکش برگزار خواهد شد همراهی کند و به این ترتیب امروز به همراه این تیم راهی این سفر نخواهد شد. 

1798644

اما حالا روزنامه آ.اس مدعی شده که مصدومیت این دروازه‌بان بلژیکی جدی‌تر از چیزی که تصور می‌شد به نظر می‌رسد و به این ترتیب ممکن است شرایط برای رئال و کارلو آنچلوتی بیش از پیش دشوار شود. 
به گفته این روزنامه اسپانیایی، کورتوا باید تمام تلاشش را بکند تا بتواند به بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول برسد و این احتمال وجود دارد که نتواند تا آن زمان آمادگی کاملش را به دست بیاورد. 
بازی رفت این دو تیم دوم اسفند ماه در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد و غیبت کورتوا در این بازی و در دیدارهایی که رئال باید در این مدت برگزار کند ضربه بزرگی برای این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها