کد خبر : 1868862 | 17 بهمن 1401 ساعت 14:20 | 43.3K بازدید | 29 دیدگاه

این مسیر موفقیت نیست

کارلو آنچلوتی به سال 2015 برگشت

رئال مادرید در یک سیر نزولی به سر می‌برد و بسیاری را به یاد فصل 15-2014 انداخته است. در فصلی که تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی پس از شروعی خوب به یک‌باره افت کرد.

کارلو آنچلوتی به سال 2015 برگشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته با یک گل به مایورکا باخت و مارکو آسنسیو هم یک پنالتی را برابر تیم سابق خود از دست داد. در برخی از دقایق بازی هم به نظر می‌رسید مایورکا بدون دروازه‌بان بازی می‌کند. کارلو آنچلوتی این روزها همه را به یاد کارلتوی سال 2014 یا بهتر است بگوییم سال 2015 می‌اندازد. رئال پس از یک فصل رویایی و فتح لیگ قهرمانان و کوپا دل ری با مربی ایتالیایی، فصل 15-2014 را عالی شروع کرد و چیزی تا شکستن رکورد بردهای متوالی فاصله نداشت ولی با شروع سال 2015 و شکست از والنسیا، افت رئال نیز شروع شد و این به بارسای لوئیس انریکه اجازه اوج‌گیری و فتح سه‌گانه را داد.

1798639

دیروز همه می‌دانستیم چه در انتظار وینیسیوس خواهد بود. با توجه به اتفاقات بازی رفت و درگیری او با رائیو، مایورکایی‌ها در اندیشه انتقام بودند و این کار را به بهترین شکلش انجام دادند اما اینکه رئال یک پلان B برای چنین دیداری نداشت، تعجب برانگیز بود. جام جهانی قطر هم دیگر نمی‌تواند توجیه مناسبی برای افت رئال باشد. افتی که به نظر می‌رسید مقطعی باشد ولی نوسان در نتایج رئال زیاد است. به تیم ژاوی نگاه کنید که بیشترین ملی پوش را داشت ولی این مربی چگونه توانست با تزریق ایده‌های درست و انگیزه به بارسا، تیمش را در فاصله هشت امتیازی رئال قرار دهد.

1798665

آنچلوتی به غیر از دوران حضورش در میلان(هشت فصل متوالی)، در دیگر تیم هایش نتوانسته بیش از دو سال دوام بیاورد: پی اس جی، رئال مادرید، بایرن، چلسی، ناپولی و اورتون اما او در دومین مقطع حضورش در رئال هنوز این فرصت را دارد تا فرضیه های موجود را باطل کند. 18 بازی دیگر از لالیگا باقیمانده و رئال در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز هنوز شانس قهرمانی دارد. جام باشگاه‌های جهان نیز همین هفته بعد می تواند به رئال برسد. برای تمرکز روی فوتبال و کسب نتیجه خوب در بازی‌های بعدی، مهمتر از هر چیزی مختومه کردن پرونده وینیسیوس است. 

1798669

اعتراضات به سبک بازی وینی و درگیری‌های ناتمام او با بازیکنان حریف، همه چیز را در رئال تحت تاثیر خود قرار داده است. رئال و وینی حالا بیشتر از همیشه باید حواشی را کنار بگذارند و فقط روی فوتبال تمرکز کنند. الان نه وقت صحبت از تمدید قراردادهاست و نه بازنشستگی و جدایی چند بازیکن قدیمی؛ رئال فقط و فقط باید به فوتبال فکر کند و البته که امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها