کد خبر : 1868880 | 17 بهمن 1401 ساعت 16:10 | 9K بازدید | 3 دیدگاه

سایپا ۳ - ۱ پارس جنوبی جم

لیگ یک/ برد بزرگ سایپا و فکری، پیش به سوی لیگ برتر!

نارنجی‌پوشان تهرانی در خانه به برد مهمی مقابل یکی از مدعیان لیگ رسیدند و پارس جم‌ را در هم کوبیدند.

لیگ یک/ برد بزرگ سایپا و فکری، پیش به سوی لیگ برتر!

به گزارش “ورزش سه” از هفته بیست‌ویکم لیگ یک، سایپا در ورزشگاه دستگردی مقابل دیگر مدعی مسابقات یعنی پارس جنوبی جم قرار گرفت و به برد پرگلی مقابل شاگردان ایمان رزاقی‌راد رسید.

سایپایی‌ها که هفته گذشته تساوی ارزشمندی مقابل خیبر خرم‌آباد به دست آورده بودند، در این بازی به دنبال کسب هر سه امتیاز و تثبیت جایگاه دوم خود بودند. به همین دلیل کار را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۱ به گل رسیدند. عارف حاجی‌عیدی پس از دفع ناقص دفاع حریف از فرصت به دست آمده در محوطه جریمه استفاده کرد و گل اول سایپا را به ثمر رساند.

1798959

در ادامه و در ثانیه‌های پایانی نیمه اول نیز یک گل بسیار زیبا برای سایپا به دست آمد. امیرمحمد محکم‌کار با دریبل بازیکن مقابل خود از پشت محوطه جریمه با شوت کات‌دار توپ را به کنج دروازه فرستاد تا نیمه اول با دو گل به سود شاگردان محمود فکری پایان یابد.

با شروع نیمه دوم نیز محمدجواد کهنه‌سرا در دقیقه ۵1 پس از دریبل مدافع پارس در محوطه جریمه با شوت دقیقی گل سوم سایپا را به نام خود زد و کار را یکسره کرد.

1798961

در ادامه پارسی‌ها با شوت بابامحمدی از داخل محوطه هجده قدم در دقیقه ۷۰، به گل اول رسیدند و تنها توانستند از شدت باخت خود کم کنند و در نهایت مسابقه را با شکست ۳-۱ به پایان برسانند.

1798960

سایپا با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و ضمن باقی ماندن در رده دوم جدول، فاصله خود با صدرنشین را کاهش داد. پارس جنوبی جم نیز با ۲۸ امتیاز به جایگاه هفتم جدول سقوط کرد.

دیدگاه‌ها