کد خبر : 1868882 | 17 بهمن 1401 ساعت 16:10 | 5.7K بازدید | 5 دیدگاه

چادرملو اردکان ۲ - فجر سپاسی شیراز ۱

لیگ یک/ پیروزی بزرگ چادرملو برای حضور در جمع بزرگان

چادرملو در یک بازی سخت و نفس‌گیر با نتیجه دو بر یک از سد فجرسپاسی گذشت.

لیگ یک/ پیروزی بزرگ چادرملو برای حضور در جمع بزرگان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست‌ویکم لیگ آزادگان، چادرملو اردکان میزبان فجر سپاسی شیراز بود. این مسابقه برای دو تیم که فاصله نزدیکی در جدول با یکدیگر دارند از حساسیت‌های بالایی برخوردار بود‌.

نیمه اول این بازی علی‌رغم تلاش‌های دو تیم بدون به ثمر رسیدن گل به پایان رسید تا دو تیم آماده نیمه مربیان و تغییر جریان بازی به نفع خودشان شوند.

چادرملو نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ و تنها دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم، توسط محمدامین اسدی به گل اول رسید. این برتری زودهنگام در نیمه دوم بار روحی خوبی برای چادرملو به همراه داشت و آنها توانستند در دقایق زیادی برتری خود را حفظ کنند.

در شرایطی که فجر برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد، چادرملو بود که توسط میلاد محسنی، مدافع پیشتاخته‌شان در دقیقه ۸۳ به گل دوم رسید تا برتری این تیم به نوعی قطعی شود. با این حال فجری‌ها دست از تلاش نکشیدند و سرانجام در دقیقه ۸۸ یکی از گل‌های خورده را توسط سعید زارع جبران کردند.

فجر در دقایق کوتاه باقی‌مانده نتوانست یک گل دیگر بزند تا بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود چادرملو تمام شود. با این نتیجه چادرملو ۳۰ امتیازی شد و هم امتیاز با تیم فجر در رده ششم ایستاد.

دیدگاه‌ها