کد خبر : 1868886 | 17 بهمن 1401 ساعت 16:10 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

خلیج فارس ۲ - آرمان گهر ۱

لیگ یک/ یک گلزن خاطره‌انگیز دوباره زنده شد

خلیج فارس ماهشهر موفق شد دومین پیروزی فصل خود را مقابل آرمان گهر به دست بیاورد.

لیگ یک/ یک گلزن خاطره‌انگیز دوباره زنده شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ آزادگان، خلیج فارس ماهشهر و آرمان گهر برابر یکدیگر قرار گرفتند. این بازی در شرایطی برگزار شد که تیم میزبان با ۹ امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی قرار داشت و آرمان گهر نیز با ۱۶ امتیاز، رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده بود.

خلیج فارس که در هفته‌های گذشته تنها یک پیروزی کسب کرده بود، با انگیزه بالایی وارد این بازی شد و در دقیقه ۲۰ موفق شد توسط رحیم زهیوی، به گل اول برسد.

شاگردان داریوش هرمزی پس از این گل هم عقب‌نشینی نکردند و در دقیقه ۳۳، رضا بهمئی برای بار دوم دروازه آرمان گهر را باز کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول و در شرایطی که انتظار می‌رفت نیمه اول با نتیجه ۲-۰ به سود خلیج فارس به پایان برسد، اعلام یک ضربه پنالتی به سود آرمان گهر باعث شد تا علیرضا ابراهیمی دروازه تیم میزبان را باز کند و اختلاف گل را به حداقل برساند.

1672099

اما در نیمه دوم، تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه حریف، نتیجه‌ای نداشت و شاگردان قاسم شهبا موفق به کسب امتیازی از این مسابقه نشدند تا در نهایت خلیج فارس با نتیجه ۲-۱ در این دیدار پیروز شود.

البته این پیروزی هم باعث صعود خلیج فارس در جدول رده‌بندی لیگ آزادگان نشد و این تیم با ۱۲ امتیاز در رتبه هفدهم باقی ماند. آرمان گهر هم که نهمین شکست فصل خود را متحمل شد، همچنان در رتبه پانزدهم قرار دارد.

نکته جالب این بازی، گلزنی رحیم زهیوی بود که سابقه قهرمانی با استقلال خوزستان و حضور در تیم‌هایی مثل فولاد، ذوب آهن و بازی در لیگ ستارگان قطر را در کارنامه دارد و در دوره‌ای یکی از ستارگان لیگ برتر ایران محسوب می‌شد.

1798978

او که در نقل و انتقالات نیم فصل به خلیج فارس اضافه شده، حالا اولین گل خود را با پیراهن تیم جدیدش به ثمر رسانده و باید دید ادامه فصل برای این ستاره سابق فوتبال ایران چطور پیش می‌رود.

خلیج فارس هفته آینده میهمان شهرداری آستارا خواهد بود و آرمان گهر نیز به مصاف خوشه طلایی ساوه می‌رود.

عکس: احمدرضا عبادی

دیدگاه‌ها