کد خبر : 1868893 | 17 بهمن 1401 ساعت 17:14 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

مربی سایپا: ما مستحق صعود هستیم

سایپا در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور نمایش خوبی در برابر پارس جنوبی داشت و این تیم را با نتیجه 3-1 شکست داد.

مربی سایپا: ما مستحق صعود هستیم

به گزارش "ورزش سه"، با این پیروزی سایپا 34 امتیازی و به رده دوم جدول صعود کرد. باقی ماندن نارنجی پوشان در این رده به معنای صعود مستقیم تیم به لیگ برتر است.

مهدی حسینی‌نسب، مربی تیم سایپا در پایان این بازی خطاب به خبرنگاران گفت: بازی خوبی از سوی هر دو تیم بود. پارس جنوبی هم جزء تیم‌های خوب لیگ یک به حساب می‌آید. خوشبختانه با هماهنگی بین بازیکنانی که در تعطیلات زمستانی به جمع ما اضافه شدند و بازیکنان قبلی ارایه‌گر بازی خوبی بودیم و به لطف استفاده از موقعیت‌ها 3-1 پیروز شدیم. حضور در رده دوم جدول بدین معنی است که از این پس سرنوشت صعود به دست خودمان است و اگر دچار فراز و نشیب نشویم، می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم. هر یک از بازی‌های باقی‌مانده برای ما حکم یک فینال دارد و اگر بازی به بازی با این نگاه جلو برویم، شانس زیادی برای صعود خواهیم داشت.

او پیرامون این موضوع که چه اتفاقی رخ داده که سایپا این فصل بر خلاف فصل گذشته تبدیل به مدعی صعود شده، گفت: دلیل اول خواست باشگاه و حمایت مدیر عامل از برنامه‌های کادر فنی تیم است. درایت محکود فکری منجر به جمع شدن یک گروه خوب کنار هم شده و در نهایت باید اشاره‌ای داشته باشم به تلاش بازیکنان. چه آنهایی که بازی می‌کنند و چه آنهایی که روی نیمکت می‌نشینند. همه سخت به دنبال یک هدف هستیم و انصافا برای رسیدن به این مهم زحمت می‌کشیم. سایپا این فصل مستحق صعود است اما تا صعود فاصله زیادی باقی مانده و در مسیر باقی‌مانده باید تلاش خود را بیشتر کنیم، چون چند حریف خوب و باکیفیت داریم.

دیدگاه‌ها