کد خبر : 1868899 | 17 بهمن 1401 ساعت 17:40 | 63.9K بازدید | 33 دیدگاه

تکرار یک اتفاق: رقبا هم از بازی با مسی لذت می‌برند

شهرت و محبوبیت لیونل مسی در دنیای فوتبال به حدی رسیده است که حریفان او در دیدارهای مختلف از بازی مقابل ستاره آرژانتینی به عنوان تجربه‌ای لذت‌بخش یاد می‌کنند.

تکرار یک اتفاق: رقبا هم از بازی با مسی لذت می‌برند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی بعد از آنکه تنها افتخاری که جای خالی‌اش در قفسه افتخارات او به چشم می‌خورد، یعنی جام جهانی فوتبال، را هم فتح کرد، با میزانی از شهرت و مقبولیت مواجه است که پیش از این برای هیچ فوتبالیستی سابقه نداشته است. این روزها اکثر قریب به اتفاق اهالی فوتبال این ستاره بزرگ آرژانتینی را شایسته عنوان بهترین بازیکن تاریخ می‌دانند.

در این شرایط، عجیب نیست که تعداد زیادی از بازیکنان تیم‌های حریف تیم لیونل مسی بعد از دیدار با او در زمین فوتبال از تجربه لذت‌بخش‌شان از بازی کردن مقابل اسطوره آرژانتینی صحبت کنند، حتی اگر به علت درخشش مسی زمین را با شکست ترک کرده باشند.

1798999

جدیدترین نمونه گابریل سوازو، هافبک شیلیایی باشگاه تولوز است که تیمش روز شنبه به مصاف پاری‌سن‌ژرمن رفت و به لطف گل تماشایی لیونل مسی با نتیجه 2-1 شکست خورد و دست خالی به خانه برگشت. سوازو اما امروز در مصاحبه‌ای با شبکه ESPN به ستایش از ستاره آرژانتینی پرداخت و گفت بازی کردن مقابل بهترین بازیکن دنیا برایش لذت‌بخش بوده است.

هافبک تولوز در این مصاحبه گفت: "هر فوتبالیستی در زمین می‌خواهد تیمش پیروز بشود و او از همه کسانی که در زمین حضور دارند بهتر بازی کند. ولی وقتی لئو جلوی شما قرار می‌گیرد، تجربه واقعا لذت‌بخشی است. اینکه فرصت داشتم مقابل چنین فوتبالیست بزرگی بازی کنم برایم باعث افتخار است. بی‌دلیل نیست که مسی بهترین بازیکن دنیاست. خصوصیاتی که او دارد واقعا شگفت‌انگیز است.

1799001

متاسفانه به خاطر گلی که لئو زد ما نتوانستیم از آن بازی یک امتیاز به دست بیاوریم. به نظرم در جریان بازی موقعیت‌های زیادی ساختیم و تساوی حقمان بود. ولی مسی فوتبالیستی است که در هر لحظه می‌تواند یک‌نفره نتیجه بازی را تغییر بدهد. با یک ضربه به توپ، با شوتی که هیچکس انتظارش را ندارد. بازیکنان بزرگ و به خصوص اسطوره‌ای مثل مسی با جزئیات کوچک است که می‌تواند همه چیز را عوض کند".

گلی که مسی شنبه‌شب به تولوز زد پانزدهمین گل این فصل او برای پاری‌سن‌ژرمن بود. او در عین حال برای هم‌تیمی‌هایش 14 پاس گل ساخته است. با اینکه مسی بعد از پیوستن به پی‌اس‌جی در فصل 22-2021 نتوانست در حد و اندازه نام بزرگش ظاهر شود، ولی به نظر می‌رسد او در این فصل بار دیگر به شرایط ایده‌آل بازگشته است.

1799002

دیدگاه‌ها