کد خبر : 1868900 | 17 بهمن 1401 ساعت 17:51 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالیم که مقابل هواداران نساجی بازی می‌کنیم

حسینی: مصدومیت‌های سریالی دستمان را خالی کرد

سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد بازیکنانش تحت‌تاثیر جو ورزشگاه وطنی قائمشهر قرار نگیرند و با دست پر مازندران را ترک کنند.

حسینی: مصدومیت‌های سریالی دستمان را خالی کرد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی در آستانه دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران گفت: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. مسئله‌ای که در هفته‌های گذشته اذیتمان کرد، مصدومیت سریالی بازیکنان بود. در هر بازی یک یا دو بازیکن مصدوم به جمع نفراتمان اضافه شدند و این مسئله دست ما را خالی کرده است. همین حالا دو بازیکن اصلی‌مان را مشخص نیست که در بازی فردا داشته باشیم. با این حال جایگزین‌های خوبی دارم و امیدوارم آنها به بهترین شکل جای خالی نفرات غایب را پر کنند.

او درباره رویارویی با نساجی بیان کرد: خوشحالیم که در برابر چشمان هواداران خوب و فهیم نساجی به میدان می‌رویم. من سابقه کار در نساجی را دارم و می‌دانم مردم مازندران چقدر میهمان‌نواز و انسان‌های خوبی هستند. نساجی هم تیم باکیفیتی است. با کمال احترام به حریف و هوادارانش امیدوارم بازیکنانم تحت‌تاثیر جو ورزشگاه قرار نگیرند و بتوانند بهترین عملکرد را ارائه بدهند و نتیجه خوبی کسب کنیم.

1799003

حسینی در پایان افزود: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند لذت ببرند. انشاءالله بازیکنان خودم هم بهتر از فرصت‌ها استفاده کنند و نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها