کد خبر : 1868902 | 17 بهمن 1401 ساعت 17:50 | 13.4K بازدید | 20 دیدگاه

خبر بد برای ژاوی

قطعی: بوسکتس بازی با منچستریونایتد را از دست داد

سرخیو بوسکتس دچار پیچ‌خوردگی مچ پای چپ شده و نمی‌تواند در بازی رفت پلی‌آف لیگ اروپا برابر منچستریونایتد به میدان برود.

قطعی: بوسکتس بازی با منچستریونایتد را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لالیگا به مصاف سویا رفت و موفق شد با نتیجه 3-0 برابر این تیم به پیروزی برسد.
این برد اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان ژاوی داشت، چرا که شکست رئال مادرید در بازی روز گذشته برابر مایورکا باعث شد که اختلاف امتیاز آن‌ها با این تیم در صدر جدول به هشت امتیاز برسد.
با این حال، همه چیز در این بازی مطابق خواسته بارسا پیش نرفت و این تیم یکی از مهره‌های کلیدی‌اش را در این بازی از دست داد.

1798838

در همان دقایق ابتدایی بازی، سرخیو بوسکتس به دلیل مصدومیت و درحالی‌که مچ پایش پیچ خورده بود، به شدت احساس درد داشت و نتوانست به حضورش در میدان ادامه دهد و فرانک کسیه جانشین او شد.

1798837

امروز بوسکتس ساعت 9.30 به وقت محلی در کلینیک باشگاه بارسلونا حاضر شد و دقایقی قبل نیز تیم پزشکی باشگاه ضمن تایید پیچ‌خوردگی مچ پای چپ بوسکتس، مدت زمان دقیقی برای بازگشت او اعلام نکرد، ولی موندو دپورتیوو و اسپورت گزارش داده‌اند که بوسکتس دو تا سه هفته به دور از میادین خواهد بود و بازی 27 بهمن برابر منچستریونایتد در پلی‌آف لیگ اروپا را از دست خواهد داد. البته او در صورت تزریق آمپول می‌تواند به این بازی برسد، ولی این ایده‌ای نیست که موردقبول تیم پزشکی باشگاه باشد. به این ترتیب بوسکتس مهمترین غایب بارسا برابر یونایتد خواهد بود.

دیدگاه‌ها