کد خبر : 1868928 | 17 بهمن 1401 ساعت 20:17 | 21.4K بازدید | 12 دیدگاه

هامان: از روزنامه‌نگارها عذرخواهی کن یورگن کلوپ!

دتمار هامان، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید یورگن کلوپ باید به دلیل رفتاری که اخیرا با روزنامه‌نگاران داشته عذرخواهی کند.

هامان: از روزنامه‌نگارها عذرخواهی کن یورگن کلوپ!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و یورگن کلوپ این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. نتایج ضعیف قرمزهای آنفیلد باعث شده این تیم در حال حاضر در رتبه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشته باشد.

شاگردان کلوپ روز شنبه در مقابل وولورهمپتون با شکست سنگین 3-0 بدرقه شدند و یورگن کلوپ مغموم و پریشان در کنفرانس خبری بعد از این مسابقه در ورزشگاه مولینکس با یک روزنامه‌نگار دچار تنش شده و به سوال او پاسخ نداد. کلوپ بعد از این اقدامش با انتقادات زیادی روبرو شد.

1799055

در ادامه این انتقادها دتمار هامان، ستاره سابق لیورپول، که مثل یورگن کلوپ آلمانی است از سرمربی قرمزها خواست به دلیل رفتار اخیرش با روزنامه‌نگاران عذرخواهی کند.

هامان به برنامه تاک‌اسپورت گفت:" کاری که یورگن کرد خیلی عجیب بود و اصلا درست نبود. یورگن باید متوجه شده باشد که جیمز پیرس و خانواده‌اش بعد از آن ماجرا و به دلیل اینکه کلوپ سوالش را جواب نداد چقدر پیامهای آزاردهنده دریافت کرده‌اند. اتفاقا سوالی که این روزنامه‌نگار پرسید به نظرم سوال خیلی خوب و به جایی بود. معتقدم کلوپ دست‌کم باید از جیمز عذرخواهی کند. لیورپول تیمی است که احترام را ارزش می‌داند و کلوپ به نظرم اشتباه کرده است".

ستاره آلمانی سابق لیورپول در ادامه گفت:" راستش فکر کنم در باشگاه کسی جرات این را نداشته باشد که چنین حرفی به یورگن بزند. ولی آنها حتما باید این کار را بکنند. شاید کلوپ بگوید من اگر چند بازیکن داشتم مجبور نبودم به این سوالها جواب بدهم. مدیران باشگاه احتمالا برای اینکه با او دچار تنش نشوند از او چنین درخواستی نخواهند کرد. این جور رفتارها که حتی در کنفرانسهای قبلی هم دیده شده بود به کلوپ هیچ کمکی نمی‌کند. نه به او و نه به باشگاه که از همه چیز مهم‌تر است".

1799053

دیدگاه‌ها