کد خبر : 1868929 | 17 بهمن 1401 ساعت 20:21 | 51.6K بازدید | 16 دیدگاه

فوتبال جهان به امید معجزه در ترکیه

هیچ اثری از زنده بودن گلرِ مالاتیا اسپور نیست!

لحظه به لحظه امیدها برای زنده‌یابی ایوب ترک‌آصلان دروازه‌بان مالاتیا اسپور کاهش می‌یابد - این خبری است که دقایقی قبل خبرنگار خبرگزاری آنادولو ترکیه منتشر کرد.

هیچ اثری از زنده بودن گلرِ مالاتیا اسپور نیست!

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز نزدیک به دو هزار نفر در ترکیه و سوریه بر اثر زلزله‌های مهیب جان خود را از دست داده‌اند و حالا همه منتظر نجات جان یکی از بازیکنان مالاتیا اسپور هستند که ساعت‌هاست زیر آوار ساختمان محل سکونتش قرار دارد.

دقایقی پیش امره اکتای خبرنگار خبرگزاری آنادولو که از نزدیک وقایع مالاتیا را دنبال می‌کند، در توئیتی نوشت:
«متاسفانه امیدها درمورد ایوب ترک‌آصلان کمرنگ شده است.
کاپورتو یکی از کاپیتان‌های سابق مالاتیا اسپور و مربی دروازه‌بان‌های این تیم در محل آوار حضور دارند.
با این حال هوای سرد و گذر زمان علیه ایوب است.
تا کنون هیچ صدا و هیچ نشانه‌ای از ایوب پیدا نشده است.»

این در حالی است که در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی مربوط به درگذشت او منتشر شده بود، اما این خبر ساعاتی پیش از سوی مبادی رسمی تکذیب و اعلام شد که جست‌وجوها برای یافتن گلر دوم تیم مالاتیا اسپور همچنان ادامه دارد و تیم امداد و نجات در تلاشند تا او را زنده پیدا کنند.

احمد ایوب ترک‌آصلان که به تازگی با همسرش زندگی جدید خود را آغاز کرده بود، در یک ساختمان بلند در مالاتیا زندگی می‌کرد و در حالی که بیشتر بازیکنان مالاتیا اسپور، باتوجه به تعطیلی دو روزه تمرینات، این شهر را به مقصد نقاط گردشگری ترک کرده بودند اما او با همسرش در این ساختمان حضور داشت.

ساعاتی پیش همسر او زیر آوار زلزله پیدا شد و هم اکنون در بیمارستان حضور دارد، اما همان‌طور که گفته شد، هیچ نشانه‌ای از این دروازه‌بان یافت نشده است.

1799056
ساعتی پیش باشگاه مالاتیا اسپور با انتشار این تصویر از مردم ترکیه خواست تا برای دروازه‌بان تیمشان دعا کنند.

دیدگاه‌ها