کد خبر : 1868931 | 17 بهمن 1401 ساعت 20:46 | 49.1K بازدید | 23 دیدگاه

کابوس آرژانتینی مهاجم سیتی: رومرو نفس هالند را برید

کریستین رومرو در جریان پیروزی دیشب تاتنهام مقابل منچسترسیتی وظیفه خود در مهار ارلینگ هالند را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند و اجازه نداد او حتی یک شوت به سمت دروازه تیمش شلیک کند.

کابوس آرژانتینی مهاجم سیتی: رومرو نفس هالند را برید

به گزارش "ورزش سه"، شماره 9 منچسترسیتی که این روزها از او به عنوان یکی از آماده‌ترین مهاجمان دنیا یاد می‌شود دیشب در جریان دیدار تیمش مقابل تاتنهام حتی یک شوت به سمت دروازه این تیم شلیک نکرد. علت این ناکامی هالند اما یک مدافع آرژانتینی بود: کریستین رومرو.

کریستین رومرو که با تیم ملی آرژانتین یک جام جهانی موفق را پشت سر گذاشت دیشب بار دیگر ثابت کرد که چرا از او به عنوان یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر یاد می‌شود. او که به دستور آنتونیو کونته در پست دفاع راست به میدان رفته بود در پیروزی سفیدها نقشی کلیدی بازی کرد.

هالند برای اولین بار از زمان پیوستن به سیتی دیشب اسیر رومرو شد و در حالی ورزشگاه تاتنهام را ترک کرد که تعداد شوتهای در چارچوب یا بیرون از چارچوب او صفر بود. اما آمار هالند از این هم بدتر بود. مهاجم نروژی در طول مسابقه در محوطه جریمه تاتنهام حتی یک بار هم نتوانست توپ را لمس کند.

1799062

در آمار جدیدی که اوپتا امروز منتشر کرد مشخص شده که هالند از سپتامبر 2020 تا دیشب یعنی به مدت بیش از 2 سال در هیچ بازی‌ای که از ابتدا به میدان رفته بود بدون حتی یک شوت به کار خود پایان نداده بود. آخرین بار که او چنین آماری داشت به بازی مقابل دویسبورگ با پیراهن دورتموند برمی‌گشت.

کریستین رومرو در نقطه مقابل آماری درخشان داشت: او در مسابقه تاتنهام و سیتی بیشترین قطع توپ را داشت و در دفاع‌های موفق هم سومین بازیکن برتر میدان بود. ولی او در دوئل‌های تک‌ به تک آماری بی‌نظیر داشت. رومرو در طول مسابقه در 7 دوئل شرکت کرد که 5 بار موفق بود.

1799063

تنها نکته منفی در کارنامه درخشان او در بازی دیشب اخراج شدن در دقیقه 86 مسابقه بود. مدافع آرژانتینی ظاهرا از این بابت چندان ناراحت نبود چرا که زمانی زمین را ترک می‌کرد که تنها سه دقیقه به پایان باقی مانده بود و تاتنهام سه امتیاز را در اختیار داشت. رومرو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" همه عالی بازی کردند. پیروزی بزرگی است. حالا باید ادامه بدهیم. متاسفم که باعث شدم تیم 10نفره بشود ولی خیلی وقت بود که کارت قرمز نگرفته بودم".

دیدگاه‌ها