کد خبر : 1868940 | 17 بهمن 1401 ساعت 21:38 | 71.3K بازدید | 61 دیدگاه

ستاره رئال بی‌تقصیر نیست: وینی پولش را به رخ کشید!

بعد از تنش‌های شدید بین بازیکنان مایورکا با وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، رسانه‌های اسپانیایی بخشی از صحبت‌های تحریک‌آمیز وینیسیوس خطاب به یکی از بازیکنان مایورکا را فاش کردند.

ستاره رئال بی‌تقصیر نیست: وینی پولش را به رخ کشید!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس، مهاجم برزیلی رئال، دیروز در مایورکا شرایطی کابوس‌وار را تجربه کرد و در حالی که کاپیتان مایورکا بارها او را تحریک کرد در نهایت وینیسیوس بود که از داور کارت زرد گرفت. علاوه بر رایو، یکی دیگر از بازیکنان مایورکا، مافئو، هم در جریان مسابقه بارها با وینی درگیر بود.

بازی دیروز برای ستاره برزیلی از آغاز جنجالی بود. از شروع مسابقه دو بازیکنی که وینی بارها با آن‌ها مشکل پیدا کرده بود، مافئو و رایو، او را نشانه رفته بودند. در نیمه اول این دو بازیکن مایورکا چهار بار روی مهاجم برزیلی رئال خطا کردند.

1799074

وقتی سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد مهاجم برزیلی که سکوهای ورزشگاه خانگی مایورکا به شدت مشغول شعار دادن علیه او بودند در حالی که در حال وارد شدن به تونل ورزشگاه بود به سمت آن‌ها برگشت و آرم رئال مادرید که روی پیراهنش نقش بسته بود را به آن‌ها نشان داد. رایو، کاپیتان مایورکا، که این صحنه را دیده بود در شروع نیمه دوم و زمانی که بازیکنان تازه به زمین وارد شده بودند از فرصت برای تلافی استفاده کرد. او آرم باشگاه مایورکا که روی پیراهنش بود را بالا آورده و چند بار به شکلی تحریک‌آمیز در مقابل صورت وینیسیوس گرفت.

1799075

رایو چند روز پیش در آستانه دیدار امشب هم علیه وینی مصاحبه کرد و او را متهم کرد که بازیکنان حریف را تحریک کرده و وقتی جواب می‌گیرد به کارت نژادپرستی متوسل شده و مظلوم‌نمایی می‌کند.

امروز برخی رسانه‌ها در اسپانیا بخشی از حرف‌های وینیسیوس به مافئو را منتشر کردند تا نشان بدهند او خطاب به این بازیکن مایورکا حرف‌هایی تحریک‌کننده زده و در جنجالی که علیه او ایجاد شد نقش داشته است. بر اساس این گزارش‌ها وینیسیوس به پابلو مافئو گفت: "وقتی فوتبالت تمام شود باید دنبال شغل دیگری بگردی چون هیچوقت به اندازه من پول نخواهی داشت".

دیدگاه‌ها