کد خبر : 1868952 | 18 بهمن 1401 ساعت 01:01 | 18.6K بازدید | 5 دیدگاه

احمد یامان: منتظر شنیدن خبرهای خوب هستیم

واکنش‌ها به شایعه مرگ دروازه‌بان مالاتیا اسپور

مسئولان مالاتیا اسپور شایعات مربوط به مرگ دروازه‌بان این باشگاه را رد کردند.

واکنش‌ها به شایعه مرگ دروازه‌بان مالاتیا اسپور

به گزارش "ورزش سه"، زمین لرزه‌ای به بزرگی 7.8 ریشتر مناطق وسیعی از ترکیه و سوریه را لرزاند. در اثر این زمین لرزه بیش از هزاران نفر جان خود را از دست داده و ده‌ها هزار نفر نیز مجروح شدند. در جریان این زمین لرزه، احمد ایوب تورک اسلان، دروازه‌بان مالاتیا اسپور، یکی از افرادی بود که زیر آوار ماند و شایعات زیادی در مورد وضعیت سلامتی او به گوش می‌رسد.

1799103

حتی برخی از منابع، مرگ احمد ایوب را گزارش کردند، اما هنوز او زیر آوار است و به قول سرمربی مالاتیا، با سرنوشت خود خلوت کرده است. باشگاه مالاتیا اسپور نیز با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی با تایید در زیر آوار ماندن احمد ایوب، از هواداران خواست تا برای نجات و سلامتی او دعا کنند.

احمد یامان، رئیس مالاتیا اسپور در واکنش به شایعه مرگ دروازه‌بان تیمش گفت: "اخبار مربوط به مرگ احمد ایوب حقیقت ندارد. زلزله دیگر در حین انجام عملیات نجات رخ داد که باعث عقب‌نشینی تیم‌های نجات شد. با این وجود برای شنیدن اخبار خوب، امیدوار هستیم."

1799105
1799106

یلماز وورال، سرمربی مالاتیا اسپور نیز در مورد وضعیت احمد و دیگر شاگردانش گفت: "من بعد از بازی با ریزه اسپور 2 روز به تیم مرخصی دادم. بیشتر بازیکنان در مالاتیا نبودند. فقط دروازه‌بان دوم ما، احمد ایوب تورک اسلان، آنجا بود. همسرش را در این حادثه نجات دادند، اما هنوز خبری از احمد نیست."

عادل گورک، رئیس سابق مالاتیا اسپور در خصوص ابهاماتی که در مورد زنده بودن ایوب وجود دارد گفت: "متاسفانه اولین خبر این بود که احمد درگذشت، اما آخرین اطلاعات حاکی از ادامه تلاش‌ها برای نجات اوست. امیدوارم همه ما به آنچه می‌خواهیم برسیم و او نجات پیدا کند. دعای خیر همه ما با احمد است. اوضاع در مالاتیا بسیار بد است. برف سنگینی می‌بارد و امیدوارم خدا در این شرایط سخت کمک‌مان کند."

1799104

دیدگاه‌ها