کد خبر : 1868982 | 18 بهمن 1401 ساعت 09:48 | 53.6K بازدید | 31 دیدگاه

گلزنی در ارتفاع ۲۵۸ سانتی‌متری!

فوق‌ستاره ناپولی روی دست رونالدو بلند شد!

ویکتور اوسیمن در بازی برابر اسپتزیا با یک پرش خیره‌کننده رکوردشکنی کرد.

فوق‌ستاره ناپولی روی دست رونالدو بلند شد!

به گزارش "ورزش سه" فصل فوق‌العاده ناپولی در فوتبال اروپا و سری آ کماکان ادامه دارد و اسپالتی و شاگردانش تخت گاز به سمت قهرمانی تاریخی برای شهر ناپل پیش می‌روند.

آبی‌ها یکشنبه در حالی برابر اسپتزیا با سه گل به برتری رسیدند و جایگاه خود در صدر جدول با ۱۳ امتیاز اختلاف نسبت به اینتر، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده را افزایش دادند که ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه‌ای ناپولی پانزدهمین گل خود در این فصل از رقابت‌های سری آ را به شکلی خیره‌کننده به ثمر رساند.

1799160

اوسیمن در حالی که ناپولی با یک گل از حریف پیش بود و برتری شکننده به نظر می‌رسید، روی یک توپ مرده که همه منتظر مهار آن توسط دراژوفکسی، گلر اسپتزیا، بودند، با یک پرش خارق‌العاده بالاتر از دستان گلر، دومین گل تیمش را به ثمر رساند‌.

ستاره ۱۸۶ سانتی‌متری ناپولی در لحظه به ثمر رسیدن این گل، سطح ارتفاع ۲۵۸ سانتی‌متری – یک سانتی‌متر بالاتر از ارتفاع دروازه را لمس کرد تا به این ترتیب، دو سانتی‌متر بالاتر از ارتفاعی که رونالدو گل تاریخی خود برابر سامپدوریا را به ثمر رسانده بود، به پرواز درآمده باشد.

1799161

اوسیمن که از او به عنوان جدی‌ترین گزینه منچستریونایتد برای جانشینی رونالدو نام برده می‌شد، حالا با شکست این رکورد رونالدو، بار دیگر خودش را در مقام مقایسه با این ابرستاره تاریخ فوتبال قرار داد.

گفتنی است بالاترین ارتفاع ثبت شده برای یک بازیکن فوتبال در لحظه سرزنی به توموری، ستاره میلان، در بازی برابر یوونتوس اختصاص دارد که با پرشی به ارتفاع ۲۶۳ سانتی‌متر، بالاتر از کیلینی، ضربه سر را زده بود.

1799159

دیدگاه‌ها