کد خبر : 1868999 | 18 بهمن 1401 ساعت 10:58 | 25.1K بازدید | 10 دیدگاه

اسطوره رئال مادرید پیشنهاد هدایت لیدز را رد کرد

رائول گونزالس، ستاره سابق رئال مادرید، پیشنهاد باشگاه لیدز برای هدایت این تیم را رد کرد.

اسطوره رئال مادرید پیشنهاد هدایت لیدز را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه چندان خوب جسی مارش روی نیمکت لیدز از ابتدای فصل 23-2022 باعث شد که مدیران این باشگاه بالاخره تصمیم به قطع همکاری با این مربی آمریکایی بگیرند. 
این تیم با کسب 18 امتیاز از 20 بازی در جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و این شرایط چندان به مذاق مربیان این باشگاه خوش نیامده است. 
آنها حالا به صورت جدی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای مارش هستند تا بتواند این تیم را تا پایان فصل هدایت کند و در صورت کسب نتایج خوب و توافق دو طرف، در فصل‌های پیش‌رو نیز همراه آنها باشد. 

1752196

روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که این باشگاه علاقه بسیاری به همکاری با رائول داشته و حتی پیشنهادی را هم به او ارائه کرده اما با پاسخ منفی این اسطوره باشگاه رئال مادرید روبرو شده است. 
رائول در حال حاضر هدایت تیم دوم رئال مادرید را برعهده و عملکرد درخشانی هم روی نیمکت این تیم داشته است، تا جایی که گفته می‌شود به احتمال زیاد گزینه اصلی این باشگاه برای جانشینی کارلو آنچلوتی پس از پایان کار این مربی ایتالیایی در سانتیاگو برنابئو خواهد بود. 
به نظر می‌رسد که این مربی جوان اسپانیایی نیز قصد دارد شانسش را روی نیمکت تیم محبوبش امتحان کند و به همین دلیل تصمیم گرفته است که پیشنهاد جذاب هدایت یک تیم لیگ برتری را رد کند.

دیدگاه‌ها