کد خبر : 1869793 | 22 بهمن 1401 ساعت 17:20 | 12.7K بازدید | 4 دیدگاه

بحران استخدام مربی در لیدز: جرارد به عنوان راه‌حل آخر

بعد از آنکه چندین مربی پیشنهاد لیدز برای به دست گرفتن سکان هدایت این تیم را رد کردند، حالا شانس استیون جرارد برای نشستن روی صندلی سرمربی‌گری این تیم بسیار بالا است.

بحران استخدام مربی در لیدز: جرارد به عنوان راه‌حل آخر

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی می‌گویند استیون جرارد، که چند ماه پیش از استون‌ویلا اخراج شده بود، به نشستن روی نیمکت لیدز و جانشینی جسی مارش که اخیرا از این تیم اخراج شده نزدیک شده است.

لیدز از زمان اخراج جسی مارش در استخدام جانشین او ناکام بوده است و گزارش‌ها حاکی است چند مربی نام‌آشنا پیشنهاد این باشگاه را رد کرده‌اند. در این شرایط فوتبال اینسایدر مدعی شد استیون جرارد با پیشنهاد باشگاه لیدز موافقت خواهد کرد و مدیران لیدز به این نتیجه رسیده‌اند که در شرایط فعلی بهتر است با جرارد به توافق برسند تا هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی جدیدشان مشخص شود.

1800720

لیدز دوشنبه هفته پیش جسی مارش آمریکایی را اخراج کرد. این تیم با هدایت مارش تنها یک امتیاز با ورود به منطقه خطر سقوط فاصله داشت.

اولین نامزد لیدز برای جایگزینی جسی مارش، سرمربی فعلی وست برومویچ، کارلوس کوربران، بود؛ اما او پیشنهاد لیدز را نپذیرفت و قراردادش با وست برومویچ را 18 ماه تمدید کرد. مدیران لیدز سپس به سراغ آندونی ایرائولا، سرمربی رایو وایه‌کانو، رفتند اما او به هیات باشگاه انگلیسی که به اسپانیا سفر کرده بود گفت قصد ترک تیمش را ندارد.

1800721

لیدز در نهایت به سراغ آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد رفت، اما او هم روز جمعه آب پاکی را روی دست این باشگاه ریخت و در کنفرانس مطبوعاتی‌اش گفت قصد ترک فاینورد را ندارد.

جرارد در نوامبر 2021 و بعد از آنکه در 11 مسابقه ابتدای فصل لیگ برتر 6 شکست داشت، از هدایت استون‌ویلا اخراج شد و تا این لحظه بدون تیم است.

دیدگاه‌ها