کد خبر : 1869017 | 18 بهمن 1401 ساعت 12:07 | 660 بازدید | 0 دیدگاه

اگر سهمیه نگیریم مقصر خودمان هستیم

پاکدامن: در هر مسابقه پتانسیل کسب مدال را داریم

ملی‌پوش سابر کشورمان گفت: در هر مسابقه برای مدال می‌رویم و در هر مسابقه هم پتانسیل کسب مدال را داریم.

پاکدامن: در هر مسابقه پتانسیل کسب مدال را داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علی پاکدامن در خصوص اعزام به جام جهانی لهستان اظهار داشت: سالی 10 مسابقه داریم و هر کشور در مسابقات دو ترکیب دارد. هر ورزشکار سالی دو‌بار به اوج می‌رسد و پیک خود را برای کسب سهمیه گذاشتیم و اگر قهرمانی آسیا به فینال برسیم و در قهرمانی جهان و مادرید جزو 8 تیم نهایی باشیم، سهمیه المپیک را می‌گیریم.

وی در خصوص اینکه در الجزایر نقره گرفتیم و احتمال کسب مدال در لهستان چقدر وجود دارد و آیا این توقع به جا است؟ گفت: هیچ کسی از ما توقع مدال در الجزایر را نداشت و در سال 2016 سنگال هم که مدال طلا گرفتیم کسی توقع نداشت. در پادووا 2018 با برتری برابر ایتالیا مدال نقره گرفتیم. ما در هر مسابقه برای مدال می‌رویم و در هر مسابقه هم پتانسیل کسب مدال را داریم. توقع همه به حق است و ما هم باید تمرکز خود را حفظ کنیم تا به نتیجه برسیم.

پاکدامن در مورد اینکه چرا در مسابقات اخیر در انفرادی نتیجه نگرفتید، گفت: در بخش انفرادی 99 درصد فقط خود بازیکن موثر است و اینکه نتیجه نگرفتیم به خودمان برمی‌گردد. باید از پورسلمان تشکر کنم به عنوان سرپرست فراتر کار کرده و با هزینه‌های زیاد 5 نفر به فرانسه و سه نفر به تونس اعزام کرد این در حالی است که گرجستان  در تونس یک نماینده داشت و ازبکستان هم اصلا نداشت. شرایط و اردوها خوب هست.

ملی‌پوش سابر کشورمان در خصوص دریافت پاداش مدال نقره تیمی الجزایر گفت: دیروز 20 میلیون تومان به ما پرداخت کردند که پاداش الجزایر بود.

وی در خصوص کسب سهمیه تیمی برای بار دوم‌ و نبودن پیمان فخری گفت: نبودن فخری بی‌تاثیر نیست ولی همه چیز به بازیکن بر می‌گردد. ما بی‌تجربه نیستیم و 10 سال بود که در کنار فخری بودیم اگر قرار باشد تاثیر نبودن فخری آنقدر باشد که سهمیه نگیریم، مقصر خودمان هستیم. فخری باشد راهمان برای کسب مدال هموارتر است.

پاکدامن خاطرنشان کرد: روی دست فخری کسی نیست ولی قربانی هیچ چیز از فخری کم ندارد و زحمت زیادی می‌کشد و بار نتیجه نگرفتن ما روی دوش او است.

دیدگاه‌ها