کد خبر : 1869021 | 18 بهمن 1401 ساعت 12:19 | 35.7K بازدید | 5 دیدگاه

مدعی جدید صعود از اردکان می‌آید

مهندسی غافلگیرکننده چادرملو برای شش پیروزی پیاپی

چادرملو اردکان در نمایشی جالب توجه طی هفته‌های اخیر به شش برد پیاپی دست یافته تا از این حیث آماری ویژه به خود اختصاص دهد.

مهندسی غافلگیرکننده چادرملو برای شش پیروزی پیاپی

به گزارش "ورزش سه"، نماینده اردکان که در این فصل با خرید امتیاز در لیگ آزادگان حضور یافته، بعد از روزهای نه چندان خوب در ابتدای فصل اکنون روند جالبی را دنبال می‌کند.

شاگردان سعید اخباری در شرایطی این هفته برابر فجرسپاسی به عنوان یکی از مدعیان صعود به برتری دست یافتند که روند پیروزی‌های پیاپی خود را به ششمین هفته پیاپی رسانده‌اند تا از این جهت یکی از تیم‌های ویژه نیم فصل دوم رقابت‌ها لقب گیرند.

آنها طی هفته‌های اخیر برابر فجرسپاسی، شهرداری آستارا، خوشه طلایی، آرمان گهر، خلیج فارس ماهشهر، چوکا تالش به برتری دست یافتند تا با 18 امتیازی که طی این دیدارهای به دست آوردند اکنون در جمع مدعیان نیز حاضر شوند و فاصله امتیازی آنها با تیم دوم جدول به چهار امتیاز برسد و یکی از مدعیان در سکوت لقب گیرند.

 علی عطایی مدیرعامل این باشگاه که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، در نقل و انتقالات زمستانی توانست شرایط مناسبی را برای موفقیت یزدی‌ها و سعید اخباری فراهم آورد و اقدام به جذب بازیکنانی باکیفیت و لیگ برتری کردند که در هفته‌های اخیر برای چادرملو نیز تاثیرگذار و چاره‌ساز ظاهر شده‌اند.

سعید اخباری که در این فصل هدایت چادرملو را عهده‌دار شده با تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی توانسته شرایط را آنطور که در نظر داشته پیش ببرد و برخلاف هفته‌های ابتدایی که هجمه و فشار زیادی را متحمل شده بود، اکنون با حمایتی که از سوی مدیران تیم پشت سر می‌گذارد، برنامه‌های نماینده اردکان را در اولین تجربه حضور در فوتبال را بالاتر از انتظار دنبال می‌کند.

1799212

چادرملو اردکان اکنون در شرایطی به عنوان مدعی صعود جای خود را در جمع تیم‌های بالانشین جدول تثبیت کرده که در این مسیر با تیم‌های خیبر خرم آباد، استقلال خوزستان، فجرسپاسی و پارس جنوبی در رقابت است. رقابتی سخت که هفته آتی و بعد از استراحت در این هفته به واسطه خروج تیم وحدت مشهد، با جدال با استقلال خوزستان همراه خواهد بود. جایی که در صورت تداوم این روند چادرملو را به عنوان یک سورپرایز غافلگیرکننده با هدایت سعید اخباری در لیگ پیش رو معرفی خواهد کرد. تیمی که هرچند در ابتدای فصل به واسطه خرید امتیاز و تجربه کمی که در مدیریت فوتبال داشت، نتوانست انتظارات را برآورده کند و شرایط را در بخش فنی نیز با اشکالاتی همراه کرده بود اما رفته رفته با تفکرات فوتبالی و برنامه ریزی مناسب، توانسته نماینده قابل توجهی برای یزد و اردکان محسوب شود.

سعید اخباری که مهندسی مکانیک را در دانشگاه امیرکبیر دریافت کرده و دهمین سال از دریافت مدرک درجه A مربیگری‌اش را پشت سر می‌گذارد، علی‌رغم تجربه کوتاه مدت خود در مربیگری توانسته طی سالیان اخیر از دستیاری در تیم‌های راه آهن، استقلال خوزستان، سپاهان و فولاد خوزستان اکنون با پشت سر گذاشتن روزهای سخت حضور روی نیمکت تیم‌های ماشین سازی و سایپا به تیم منسجم چادرملو برسد، باید دید چه تفکراتی را در ادامه مسیر دنبال خواهد کرد و آیا موفق به کسب هدف مدنظر و برنامه‌ریزی خود خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها