کد خبر : 1869066 | 18 بهمن 1401 ساعت 17:01 | 14.3K بازدید | 11 دیدگاه

یک امتیاز به سود حریفان مستقیم

نساجی 1 - پیکان 1: کریس رونالدو در شهید وطنی!

نساجی در یک بازی پر التهاب و نفسگیر نتوانست از برتری خود دفاع کند و بازی یک بر یک مساوی شد.

نساجی 1 - پیکان 1: کریس رونالدو در شهید وطنی!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته نوزدهم نساجی در ورزشگاه وطنی از پیکان میزبانی کرد. این مسابقه به دلیل فاصله نزدیک دو تیم در جدول و همچنین دیگر رقبای مستقیم اهمیت زیادی داشت و تساوی یک بر یک بهترین نتیجه را برای سایر تیم‌های نیمه دوم جدول رقم زد.

هفته نوزدهم لیگ برتر/ سه‌شنبه  ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ساعت ۱۵/ استادیوم وطنی قائمشهر/ تماشاگر: حدود ۱۰۰۰ نفر

تیم داوری: یعقوب آشوری، امین زاهدی، علیرضا صیاد و علی بای/ ناظر: فریدون اصفهانیان

1799283

بازی در نیمه نخست با حملات بیشتر یاران نساجی که در حضور هواداران‌شان برای رسیدن به گل تلاش می‌کردند آغاز شد. نیمه اول بازی با برخوردهای پرتعداد بازیکنان فیزیکی ادامه پیدا کرد اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در شروع نیمه دوم اثر گذاری کریم اسلامی روی توپ باعث شد بهروز نوروزی فرد مجبور به دفع توپ شود اما در همین حین مدافع پیکان با صابر حردانی برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. حامد شیری با فریب دادن مظاهری تیمش را پیش انداخت و وطنی را غرق در شادی کرد.

در ادامه بازی پیکان برای فرار از شکست تلاش زیادی کرد و در نهایت شرزود تمیروف در دقیقه ۷۰ با فرصت طلبی و در میان غفلت مدافعین نساجی توپ را به تور دروازه علیرضا حقیقی چسباند. تمیروف که پایش به گلزنی باز شده بود پیراهنش را در آورد در وطنی خوشحالی رونالدویی کرد!

بیست دقیقه پایانی بازی پر التهاب و با اعتراضات متعدد نساجی که برای پیروزی خانگی بی قرار بود همراه شد اما تلاش‌های نساجی ثمری نداشت و در نهایت یک تساوی به سود رقیبان به دست آمد. البته که این یک امتیاز در جو ورزشگاه وطنی برای پیکان بسیار ارزشمند بود.

ویدئو: 271918

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، ایوب کلانتری، حسین زامهران (۷۹- محمد عباسی)، علی داوران (۸۹- آداما نیان)، حامد شیری، صابر حردانی (۶۵- احمد عبدالله زاده)، احمد موسوی(۸۹- احسان قهاری)، رضا جعفری و کریم اسلامی(۷۹- عرفان گل‌محمدی)

ترکیب پیکان:
رشید مظاهری، سامان فلاح، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، علی رمضانی (۶۸مهدی لیموچی)، امیر طاهر، منصور باقری، محمد جواد آزاده (۶۸- محمد علی کاظمی)، محمد مهدی لطفی(۸۸- علی زارع)، شرزود تمیروف و ساسان حسینی(۸۸- محمدرضا رئوفی)

1799282

🟨 اخطار ها:
پیکان: سامان فلاح (17) شرزود تمیروف (70)
نساجی: کریم اسلامی (80) عرفان گل محمدی (90)

⚽شرح گل:
نساجی یک - پیکان صفر (دقیقه ۴۸: حامد شیری): حامد شیری پشت پنالتی‌ای که صابر حردانی از بهروز نوروزی فرد گرفت ایستاد و توپ را به گوشه سمت راست پیکان فرستاد و رشید مظاهری هم فریب خورد و خلاف جهت رفت.

ویدئو: 271912
1799280

نساجی یک - پیکان یک (دقیقه ۷۰: شرزود تمیروف): حملات پیکان برای جبران گل خورده در این دقیقه از کرنر شروع شد و برگشت توپ به پشت محوطه جریمه با پاس چیپ امیرطاهر همراه شد و در میان غفلت مدافان نساجی شرزود تمیروف خود را به توپ رساند و دروازه حقیقی را باز کرد.

⏱لحظات حساس:
دقیقه ۱۰: شوت حامد شیری از روی ضربه ایستگاهی توسط مظاهری مهار شد.
دقیقه ۱۵: سانتر شیری از روی نقطه کرنر با ضربه سر داوران همراه شد که این موقعیت خطرناک را گلر پیکان گرفت‌.
دقیقه ۳۸: حرکت خوب مهدی لطفی موقعیت خطرناکی را برای پیکان به وجود آورد اما شوت این بازیکن از کنار دروازه حقیقی به بیرون رفت.
دقیقه ۴۴: ضربه کات دار حامد شیری از پشت باکس از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.
دقیقه ۵۵: فرصت خطرناک برای پیکان روی ارسال لطفی و ضربه محکم آزاده به دست آمد اما توپ نفسگیر به بیرون رفت و علیرضا حقیقی نیز به مدافعانش معترض شد.
دقیقه ۸۳: ضربه خطرناک جعفری پس از برخورد به مدافع پیکان راهی کرنر شد و فشار حملات نساجی برای دوباره پیش افتادن در این بازی در این دقایق ادامه پیدا کرد.
دقیقه ۸۹: توپ در صحنه‌ای مشکوک در محوطه به دست مدافع پیکان خورد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و اعتراض نساجی را در پی داشت‌.
دقیقه ۵+۹۰: ارسال ایوب کلانتری روی سر عبدالله زاده نشست و توپ نفسگیر به بیرون رفت.

*اتفاق ویژه: در دقیقه ۸۰ تابلوی تعویض دستور به خروج کریم اسلامی از زمین مسابقه را داد و این اتفاق در شرایطی رقم خورد که نساجی به گل نیاز داشت. اینطور که پیداست کادرفنی و سرپرست نساجی در تعویض اشتباه کردند و کریم اسلامی اشتباها تعویض شد! این اتفاق با اعتراض حمید مطهری به سوی نیمکت خودش همراه بود و بعد از آن کریم اسلامی از نظر قانونی اجازه برگشت به زمین را نداشت و پس از دریافت کارت زرد با عصبانیت روی نیمکت نشست.

*بهترین بازیکن: شرزود تمیروف در این بازی بسیار دونده و پرتلاش ظاهر شد و مزد بازی خوبش را با فرصت طلبی و زدن یک گل حساس برای پیکان گرفت.

🔴*حواشی:
*پیش از شروع بازی هواداران، حمید مطهری را تشویق کردند و سرمربی نساجی به سمت‌شان رفت.
*علیرضا حقیقی با پشتک زدن سعی در گرم نگه داشتن خود در اوایل بازی داشت.
*هواداران نساجی از ابتدای بازی تیم خود را به شدت تشویق می‌کردند.

1799259

*داور در دقیقه ۳۲ کنار خط رفت و به سیستم ارتباطی خود چسب زد!
*در بین دو نیمه از اصغر نادعلی، بازیکن سابق استقلال و نساجی تقدیر شد.
*حمید مطهری قصد نداشت کریم اسلامی را تعویضکند اما با اشتباه کادر و سرپرست خودش این اتفاق رخ داد و مطهری به شدت عصبانی شد!
*تمیروف پس از گلزنی پیراهن خود را در آورد و با کارت زرد جریمه شد.
*کریم اسلامی قبل از اینکه سوت پایان بخورد به رختکن رفت.
*عرفان گل‌محمدی پس از سوت پایان بازی به شدت به داور اعتراض کرد و یک کارت زرد گرفت.

دیدگاه‌ها