کد خبر : 1869068 | 18 بهمن 1401 ساعت 17:17 | 13.8K بازدید | 11 دیدگاه

رحمتی برنده جدال ۶ امتیازی با ربیعی

آلومینیوم ۲-۱ مس رفسنجان، فستیوال سوپر گل‌ در اراک

شاگردان محمد ربیعی، دومین شکست خود در این فصل را تجربه کردند و از حضور در جمع مدعیان دور شدند.

آلومینیوم ۲-۱ مس رفسنجان، فستیوال سوپر گل‌ در اراک

به گزارش “ورزش سه”، آلومینیوم در یکی از مهم‌ترین مسابقات نیم‌فصل دوم خود به برتری مهمی برابر مس رفسنجان رسید. شاگردان مهدی رحمتی در حالی که نیمه اول را بسیار هجومی آغاز کرده بودند، در نهایت بعد از یک گل آفساید، توسط محمدرضا آزادی به گل نخست دست یافتند و با شایستگی برنده به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم، در حالی که بازی متعادل پیش می‌رفت، اما اشتباه مهلک مدافع مس و البته کار زیبای زاپاتا، گل دوم را برای اراکی‌ها به ارمغان آورد و همین موضوع باعث شد تا ربیعی برای بازگشت، سه تعویض هم‌زمان انجام دهد.

با آمدن گادوین منشا به مسابقه، او تنها دو دقیقه فرصت لازم داشت تا اولین گل خود را در این فصل به ثمر برساند. آن هم به زیبایی هر چه تمام‌تر و با شوت دقیق و فنی از پشت محوطه جریمه.

در ادامه مسی‌ها توپ و میدان را کامل در اختیار داشتند، اما هر چه زدند به در بسته خوردند و با دفاع عالی آلومینیوم مواجه شدند تا در نهایت باخت تلخی را تجربه کرده باشند.

ویدئو: 271915

گزارش زنده دیدار آلومینیوم و مس رفسنجان را از این صفحه در “ورزش سه” دنبال کنید:

روز: سه‌شنبه
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
ساعت: ۱۵
ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک
داوران: موعود بنیادی‌فر، محمدعلی پورمتقی، علیرضا طاهرخانی، میثم حیدری
ناظر: حسین خانبان

آلومینیوم اراک:
حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (دقیقه ۷۸-محمدرضا فلاحیان)، محمدرضا آزادی (دقیقه ۸۹- هادی میرجوان)، هانسل زاپاتا (دقیقه ۸۹- امیرحسین نعمتی)، امین جهان‌کهن (دقیقه ۶۳- امیر نوری)، محمد مسلمی‌‌پور (دقیقه ۷۸- محمدرضا شکیب‌خو)، میلاد فخرالدینی، سید محمد احسان حسینی
سرمربی: مهدی رحمتی

مس رفسنجان:
حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا (دقیقه ۵۸- مهدی ترکمان)، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری (دقیقه ۷۱- مهرداد رضایی)، حسن جعفری، میثم تیموری، محمد محبی (دقیقه ۷۶- محمدحسین کریم‌‌زاده)، فراز امامعلی (دقیقه ۵۸- گادوین منشا) و امید لطیفی (دقیقه ۵۸-محسن آذرباد)
سرمربی: محمد ربیعی

🟨اخطار:
آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی (55)

⚽شرح گل:
دقیقه ۲۲- آلومینیوم اراک ۱-۰ مس رفسنجان (محمدرضا آزادی): در یک ضد حمله برق‌آسا، زاپاتا صاحب موقعیت شد و‌ در عمق دفاع مس حرکت کرد. سپس با ارسال پاسی بین دو دفاع حریف، توپ را به محمدرضا آزادی رساند و این مهاجم پس از دریبل حامد لک، دروازه حریف نارنجی‌پوش خود را باز کرد.

1799284

دقیقه ۵۰- آلومینیوم ۲-۰ مس رفسنجان (هانسل زاپاتا)؛ امیرمحمد هوشمند با سانتر بلندی سعی داشت زاپاتا را پشت دفاع مس صاحب توپ کند، اما دفع ناقص جفرسون باهیا، باعث شد تا زاپاتا صاحب توپ شود. او سپس با دریبل سرپای زیبا، رامتین سلیمان‌زاده را محو کرد و در ادامه با شوت عالی، تور دروازه لک را لرزاند و اختلاف را به دو رساند.
دقیقه ۶۰- آلومینیوم اراک ۲-۱ مس رفسنجان (گادوین منشا)؛ مهاجم نیجریه‌ای مس تنها دو دقیقه بعد از ورودش به زمین مسابقه توانست بالاخره در لیگ برتر گلزنی کند. سیدمهدی حسینی توپ را برای منشا ارسال و این بازیکن پس از اشتباه مدافع آلومینیوم، از پشت محوطه جریمه با شوت فنی و زیبا، دروازه حسین پورحمیدی را باز کرد.

🥇بهترین بازیکن:
هانسل زاپاتا- بازیکن کلمبیایی آلومینیوم در نیمه اول از یک ضد‌حمله نهایت استفاده را برد و پاس گل اول تیمش را برای محمدرضا آزادی فراهم کرد. در نیمه دوم نیز با دریبلی زیبا و شوت دقیقی، گل دوم را وارد دروازه حامد لک کرد تا بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد.

📌اتفاق ویژه:
گادوین منشا سرانجام در هفته نوزدهم لیگ برتر توانست اولین گل خود را در این فصل به ثمر برساند. آن هم به شکلی زیبا و دو دقیقه پس از ورودش به زمین مسابقه.

⏱لحظات حساس:
دقیقه ۴- محمدرضا آزادی در موقعیت تک به تک با حامد لک، فرصت گلزنی داشت که شوت او را دروازه‌بان مس با واکنشی زیبا به کرنر فرستاد.
دقیقه ۸- میثم تیموری با ارسال پاس بلند به پشت دفاع آلومینیوم، حسن جعفری را صاحب موقعیت کرد و شوت این بازیکن توسط پورحمیدی دفع شد.
دقیقه ۹- میلاد فخرالدینی با ارسال پاس رو جلو، محمدرضا آزادی را در موقعیت گلزنی قرارداد و این بازیکن توانست دروازه لک را باز کند، اما این گل با پرچم کمک داور که به نشانه آفساید بالا رفت، مردود شد.
دقیقه ۴۹- ضربه فنی و خطرناک سیدمهدی حسینی از کنار دروازه پورحمیدی به بیرون رفت.
دقیقه ۹۰+۷- شوت خطرناک مهرداد رضایی از داخل محوطه جریمه، از بالای دروازه به بیرون رفت.

🔴حاشیه:
*حدود ۲ هزار هوادار اراکی در ورزشگاه حاضر شده‌اند و آلومینیوم را تشویق می‌کنند.
*محمد ربیعی به دلیل محرومیت کنار زمین حضور ندارد و از روی سکوها مس را هدایت می‌کند.
*حامد لک هنگامی که برای دفع توپ به بیرون از دروازه آمده بود، پس از اینکه نتوانست با ضربه سر توپ را برگرداند، با ضربه عقربک این کار را کرد و باعث تعجب حضار شد.

1799287

*فرشید باقری هنگام تعویض با ناراحتی زمین را ترک کرد و به انجام این تعویض اعتراض داشت.

دیدگاه‌ها