کد خبر : 1869077 | 18 بهمن 1401 ساعت 15:27 | 11.5K بازدید | 17 دیدگاه

کار سخت مورایس برای ادامه مسیر پیروزی؛

ترکیب سپاهان در اهواز حداقل با چهار تغییر

کادر فنی تیم فوتبال سپاهان کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی مقابل فولاد خوزستان دارد.

ترکیب سپاهان در اهواز حداقل با چهار تغییر

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 4 بر 1 سپاهان برابر گل‌گهر در روز اخراج امید نورافکن و چهار کارته شدن محمد دانشگر، محمد کریمی و رامین رضائیان اتفاق افتاد تا این چهار بازیکن برخلاف بازی‌های گذشته در دسترس ژوزه مورایس در مصاف هفته نوزدهم قرار نداشته باشند.

*سیاوش و یک سورپرایز برای فولادی‌ها
در خط دروازه پیام نیازمند بار دیگر در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، ولی در پست دفاع راست و دفاع میانی مورایس باید بازیکنانی تازه را به ترکیب تیمش وارد کند که در قلب خط دفاعی این مسئولیت به سیاوش یزدانی آخرین خرید طلایی پوشان سپرده خواهد شد و در پست دفاع راست نیز شانس آریا یوسفی و فرشاد احمدزاده بیشتر از سایر نامزدهای حضور در این منطقه از زمین است. میلاد زکی‌پور و نیلسون جونیور هم به ترتیب مدافع چپ و مدافع میانی سپاهان در فولاد آره‌نا خواهند بود.

*خط میانی با چالش ایجاد تعادل 
مسعود ریگی تنها بازیکن خط میانی سپاهان است که می‌توان حضورش در ترکیب اصلی را قطعی دانست. مورایس علاوه بر این بازیکن 4 گزینه دیگر برای پر کردن دو جای خالی دیگر دارد که جلال علی‌محمدی، یاسین سلمانی، مانوئل فرناندز و محمد قربانی هستند. برای ایجاد توازن در فاز خلاقیت و جنگندگی احتمالا مورایس از میان یاسین سلمانی و فرناندز یکی را از ابتدا وارد میدان خواهد کرد که شانس هافبک پرتغالی بیشتر است و از سوی دیگر برای بالا بردن دوندگی تیم از میان قربانی و علی‌محمدی یکی جانشین محمد کریمی می‌شود تا جای خالی کاپیتان طلایی پوشان به چشم نیاید.

*خط هجومی با دو بازیکن جدید 
در بازی آخر مقابل گل‎‌گهر فرشاد احمدزاده و امید نورافکن در کنار شهریار مغانلو سه بازیکن هجومی سپاهان بودند. با این حال در مصاف با فولاد خوزستان ممکن است احمدزاده به پست دفاع راست منتقل شود و نورافکن هم حضور ندارد تا حداقل یک تغییر این منطقه از زمین در ترکیب طلایی پوشان شاهد باشیم. با این وصف احتمال بازگشت علی‌نژاد به ترکیب اصلی کم نیست و احتمالا از میان کامسوبا و کاتاتو نیز یک بازیکن به جمع 11 بازیکن اصلی راه خواهد یافت.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل فولاد خوزستان: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، جلال علی‌محمدی، ایگور کاتاتو، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو.

دیدار سپاهان و فولاد خوزستان از ساعت 18 در ورزشگاه فولاد آره نا آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها