کد خبر : 1869112 | 18 بهمن 1401 ساعت 17:59 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

جزئیات قرارداد نیکولو زانیولو با گالاتاسرای

زانیولو که برای تستهای پزشکی باشگاه گالاتاسرای در استانبول به سر می‌برد با این باشگاه برای انتقالی دائمی و چهار سال و نیمه به ارزش 20 میلیون یورو به توافق رسید.

جزئیات قرارداد نیکولو زانیولو با گالاتاسرای

به گزارش "ورزش سه"، نیکولو زانیولو در هفته گذشته با تنش‌هایی عجیب و غریب در رم مواجه شد و بعد از انتقاد شدید و علنی ژوزه مورینیو از او روزهای سختی را در شهر رم سپری کرد و حتی از طرف گروهی از هواداران با تهدیدهای جدی مواجه شد.

در نهایت دیروز رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند که زانیولو با باشگاه گالاتاسرای ترکیه به توافق رسیده و برای انجام تستهای پزشکی دیروز عصر به این کشور سفر کرده است. ولی جزئیات توافق او با گالاتا مشخص نبود.

1799361

امروز جزئیات این قرارداد مشخص شده است. قرارداد زانیولو با گالاتاسرای یک قرارداد دائمی است و ارزشی معادل 20 میلیون یورو خواهد داشت. این مبلغ پاداش‌ها و بندهای متغیر را هم شامل می‌شود. مدت‌زمان قرارداد زانیولو با باشگاه ترکیه‌ای چهار سال و نیم خواهد بود. به این ترتیب این ستاره ایتالیایی تا سال 2027 بازیکن گالاتا خواهد بود. از این گذشته در قرارداد زانیولو و گالاتاسرای بند آزادسازی 35 میلیون یورویی گنجانده خواهد شد.

ماجرای درگیری بین جالوروسی و زانیولو از زمانی آغاز شد که مورینیو در یک مصاحبه مطبوعاتی از تمایل این ستاره ایتالیایی برای ترک رم خبر داد. در آن زمان گزارش‌ها حاکی بود که دو باشگاه انگلیسی تاتنهام و بورنموث خواهان او هستند. ولی پیش از دیدار رم و ناپولی در روزهای گذشته مورینیو در یک مصاحبه مطبوعاتی خشم خود از ماجرای زانیولو را نشان داد و گفت:" زانیولو متاسفانه در رم خواهد ماند".

زانیو به این علت می‌تواند به گالاتاسرای بپیوندد که پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال این کشور دیرتر از اروپا بسته شده و تا فردا 8 فوریه ادامه دارد.

1799362

دیدگاه‌ها