کد خبر : 1869113 | 18 بهمن 1401 ساعت 17:40 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

مرد شماره یک آلومینیوم برای برد حساس

فرار، دریبل و شلیک: زاپاتا هر کاری خواست، کرد!

هانسل زاپاتا چهره درخشان آلومینیوم در روز پیروزی مقابل مس رفسنجان بود.

فرار، دریبل و شلیک: زاپاتا هر کاری خواست، کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک در حالی توانست بردی ارزشمند را مقابل مس رفسنجان رقم بزند و جایگاه خود در رتبه ششم را مستحکم کند که هانسل زاپاتا روی هر دو گل آلومینیومی‌ها تاثیر داشت.

در دقیقه 22 این بازی، با اشتباه رامتین سلیمان‌زاده، توپ در مرکز زمین و کنار خط طولی به هانسل زاپاتا رسید و او با یک فرار دیدنی توپ را جلو انداخت و به پیش رفت و با گام‌های بلند خود را به توپ رساند و در همین حال سومین اکت خود را با پاس دقیق به محمدرضا آزادی انجام داد تا گل نخست آلومینیوم روی حرکت این مهاجم ثبت شود.

این مهاجم کلمبیایی که از شرایط فیزیکی مطلوبی بهره می‌برد، در این صحنه به بهترین شکل ممکن فرار خود را انجام داد و همین موضوع باعث شد تا مدافع حریف از صحنه محو و فضا برای گل محمدرضا آزادی مهیا شود.

1799365

اما این پایان کار هانسل زاپاتا نبود. در دقیقه 49 زاپاتا با یک کنترل دیدنی، شرایط را برای دریبل خود فراهم کرد و بعد با دریبل سرپا رامتین سلیمان‌زاده را کنار زد و بعد با یک کنترل سینه، خود را در موقعیت قرار داد و بعد با شوت روی پا، توپ را به گوشه دروازه حامد لک و مس رفسنجان فرستاد.

همین دو گل بود که سه امتیازی دیگر را به حساب مهدی رحمتی واریز کرد تا او روی شانه‌های خرید خارجی خود به سمت بالای جدول، حرکت مستمر خود را ادامه دهد؛ حالا رحمتی اطمینان دارد که تا پایان هفته در جایگاه ششم باقی خواهد ماند و هیچ بعید نیست که به زودی رتبه‌های بالاتر جدول را هم ببیند.

عکس: محمد عباسی

دیدگاه‌ها