کد خبر : 1869114 | 18 بهمن 1401 ساعت 18:29 | 24.1K بازدید | 13 دیدگاه

از کسب سه امتیاز خوشحالیم، کیفیت ما بهتر بود

ماتا: نمی‌دانم عنایتی کدام بازی را نگاه کرده است!

روی ماتا مربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت نمی‌دانم چرا هواداران با رضاوند و مهری مشکل داشتند.

ماتا: نمی‌دانم عنایتی کدام بازی را نگاه کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با ارائه یک عملکرد خوب در جدال برابر نفت مسجدسلیمان، توانست سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند و هم امتیاز با پرسپولیس و به دلیل تفاضل گل کمتر، در رتبه سوم جدول رده بندی قرار بگیرد. البته آبی ها یک بازی بیشتر نسبت به رقیب دیرینه انجام داده و سرخپوشان فردا به میدان می روند.

روی ماتا مربی استقلال که در غیاب ساپینتو محروم در نشست خبری پس از بازی شرکت کرده بود، در ابتدای صحبت هایش گفت: از کسب این پیروزی خیلی خوشحالیم، سه امتیاز بازی که هدف ما بود را گرفتیم. همانطور که دیروز هم گفتیم، می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم، اما تیم ما از همان دقیقه اول محکم شروع کرد و به گل اول دست یافتیم.

مربی آبی ها اظهار داشت: در ادامه هم سه، چهار فرصت خوب داشتیم که گل‌های بیشتری بزنیم. موقعیت های زیادی را از دست دادیم و لایق این بودیم که نیمه اول را با اختلاف بیشتری به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تیم نفت سعی کرد فشار بیاورد و بازی را مساوی کند، ولی کیفیت ما بهتر بود. توانستیم گل‌های زیادی بزنیم. با این حال بازی راحتی نبود. این تیم در دو بازی آخر گلی نخورده بود. تیم ما با ذهنیت خود و تمرکز بالا بازی کرد. از اینکه سه امتیاز را به دست آوردیم خیلی خوشحالیم.

او درباره اینکه مهری و رضاوند مورد انتقاد هواداران قرار گرفته بودند و کادرفنی چه برنامه ای برای احیای آنها داشته است، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا هواداران با این دو بازیکن مشکل داشتند. ولی آنها از زمانی که آمدند، ما فقط کیفیت بالایی از رضاوند و مهری دیدیم. نمی‌توانیم درمورد گذشته صحبت کنیم، چون ما آن زمان نبودیم، اما فکر می‌کنم هواداران با آنها منصف نبودند. آنها کیفیت بالایی از خودشان نشان می دهند و خودشان را به سطح تیم رسانده اند و به تیم کمک می‌کنند. وقتی تماشاگران هم به آنها اعتماد به نفس بدهند، مسلما آنها خودشان را به سطوح بهتری می رسانند.

ماتا درباره اینکه آیا جذب بازیکن خارجی یا کاوه رضایی منتفی شده است، پاسخ داد: قبلاً و دیروز درمورد این موضوع صحبت کرده‌ایم. ما بازیکنی نمی آوریم که فقط بگوییم بازیکن جذب کرده ایم. دیروز در این خصوص صحبت کردیم و هنوز چیزی تغییر نکرده است.

او درباره وضعیت علیرضا رضایی نیز توضیح داد: او آخر نیمه اول مصدوم شد، ولی با تیم بود. او سیوهای خیلی خوبی داشت و وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد.

مربی استقلال در مورد اینکه عنایتی اعلام کرده موقعیت های نفت از استقلال بیشتر بوده، اظهار داشت: ببخشید ولی من نمی‌دانم ایشان کدام بازی را دیده است. فکر می‌کنم در مجموع 13 موقعیت گل داشتیم و تیم حریف هم تنها 5 فرصت داشت. من به نظر ایشان احترام می گذارم ولی فرصت های ما بیشتر بود.

ماتا درمورد آخرین شرایط حسین حسینی، اظهار داشت: می‌بینید که این هفته چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها