کد خبر : 1869121 | 18 بهمن 1401 ساعت 20:00 | 81.4K بازدید | 134 دیدگاه

سه امتیاز اتمی با ایکس‌جی صفر

فولاد صفر - سپاهان ۱: فتح نکوطورِ فولادآرنا!

سپاهان با یک برد میلیمتری در اهواز جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد.

فولاد صفر - سپاهان ۱: فتح نکوطورِ فولادآرنا!

به گزارش "ورزش سه" در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم، فولاد خوزستان در ورزشگاه فولادآرنا با یک گل مغلوب سپاهان شد.

شاگردان جواد نکونام، بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس و شکست برابر تراکتور، در حضور تماشاگران خودی نمایشی فراتر از انتظارات ارائه کردند و در طول نود دقیقه مسابقه موقعیتی به صدرنشین لیگ ندادند.

اما درحالی‌که بازی در اوایل نیمه دوم به مانند ۴۵ دقیقه اول در اختیار شاگردان نکونام قرار داشت، سپاهان روی گل به خودی بازیکن سابقش، محمد نژادمهدی، از حریف پیش افتاد.

در ادامه حملات پردامنه فولاد روی دروازه نیازمند با درخشش مثال‌زدنی این گلر همراه شد تا فولاد در شبی که مستحق شکست نبود، اسیر حرفه‌ای‌گری تیم مورایس شود.

سپاهانی‌ها که البته ۴ بازیکن کلیدی و فیکس خود را در اختیار نداشتند و فرناندز را هم در ابتدای بازی به‌خاطر مصدومیت از دست دادند، با این پیروزی نشان دادند راه قهرمانی در فوتبال ایران یعنی بردن در روزهای بد را بلدند.

ویدئو: 271966

در ادامه با گزارش لحظه به لحظه این مسابقه همراه باشید؛

لیگ برتر ایران، هفته نوزدهم
سه‌شنبه، هجدهم بهمن ۱۴۰۱، ورزشگاه فولاد آرنا

گروه داوری: محمدحسین زاهدی‌فر، علیرضا مرادی، علی احمدی، روح‌اله شریفی/ ناظر: محمود رفیعی

فولاد

کریستوفر کنت، مهدی شیری (۹۰- مجتبی نجاریان)، محمدامین حزباوی، محمد نژادمهدی، سعید آقایی (۷۶- وحید حیدریه)، حمید بوحمدان (۹۰- محمد آبشک)، سعید واسعی (۷۶- اشکان دژاگه)، سینا مریدی، روبرتو تورس، علیرضا کوشکی (۶۵- احسان پهلوان) و ساسان انصاری

سرمربی: جواد نکونام

1799393

سپاهان

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، جلال‌الدین علی‌محمدی (۸۶- یاسین سلمانی)، مانوئل فرناندز (۳۱- کاتاتو) محمد علی‌نژاد (۴6- محمد قربانی)، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

1799394

🟨 اخطار ها:

سپاهان: جلال‌الدین علی‌محمدی (14)

فولاد: علیرضا کوشکی (۳۹) سعید واسعی (۷۴) اشکان دژاگه (۹۵)

⚽شرح گل:

سپاهان یک - فولاد صفر( دقیقه ۴8- گل‌بخودی نژادمهدی): روی ارسال میلاد زکی‌پور از جناح چپ، محمد نژادمهدی، مدافع سابق سپاهان با دفع اشتباه توپ، گل اول سپاهان را وارد دروازه خودی کرد.

ویدئو: 271952
1799431

بازیکن برتر: 

بدون هیچ تردیدی، پیام نیازمند با عملکرد خیره‌کننده خود در طول بازی جلوتر از تمام بازیکنان لایق دریافت عنوان برترین بازیکن زمین است.

اتفاق ویژه: 

محمد نژادمهدی، مدافع سالیان گذشته سپاهان که بعد از یک نیم‌فصل کامل نیمکت‌نشینی از جمع شاگردان مورایس جدا شد و به فولاد پیوست، در بازی برابر تیم سابقش گل به خودی زد تا اتفاق جالب بازی را به نام خود ثبت کند.

⏱لحظات حساس:

دقیقه ۹: حرکت خطرناک بازیکنان فولاد از فضای پشت آریا یوسفی در سمت راست سپاهان با پاس عرضی بازیکنان این تیم همراه شد که خروج به موقع نیازمند مانع از گلزنی اهوازی‌ها شد.

دقیقه ۲۰: روی یک پاس عمقی به قلب دفاع سپاهان، سعید واسعی از زاویه‌ای بسته و در شرایط نامتعادل با نیازمند تک به تک شد که ضربه این بازیکن به دیواره کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۵۸-۶۰: در یکی از مهیج‌ترین دقایق لیگ بیست‌ودوم، فولاد در کمتر از یک دقیقه سه-چهار موقعیت گلزنی ایجاد کرد که یک بار پیام نیازمند توپ را دفع کرد، در برگشت قیچی بغل حزباوی را با یک سوپر سیو راهی کرنر کرد و بعد از آن هم روی ضربه کرنر، بازیکنان فولاد یک بار توپ را به تیر افقی زدند و بعد از آن شوت حزباوی توسط مدافعین دفع شد تا در نهایت ضربه سر فولادی‌ها از روی خط با شیرجه نیلسون دور شود.

ویدئو: 271960

دقیقه ۸۶: شوت تورس از کنج محوطه جریمه در دستان نیازمند آرام گرفت.

دیدگاه‌ها