کد خبر : 1869133 | 18 بهمن 1401 ساعت 18:45 | 51.9K بازدید | 26 دیدگاه

گزارش دیاریو اسپورت

بارسلونا به یک شرط آنسو فاتی را می‌فروشد

آنسو فاتی که در فصل جاری نتوانسته برای بارسا دقایق زیادی بازی کند، از چند باشگاه بزرگ پیشنهاد دارد، ولی بارسا تنها در صورت درخواست خود بازیکن اجازه جدایی خواهد داد.

بارسلونا به یک شرط آنسو فاتی را می‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش روزنامه اسپورت گزارش داد که مدیران باشگاه منچستریونایتد جذب آنسو فاتی را در اولویت‌های خود قرار داده‌اند و قصد دارند در پایان فصل جاری شانس خود را برای به خدمت گرفتن مهاجم بارسلونا امتحان کنند.

1799389

 یونایتد تنها باشگاه خواهان فاتی نیست و او که از شرایطش در بارسا رضایت ندارد، نیم‌نگاهی هم به جدایی دارد و همه چیز به وضعیت او در پایان فصل بستگی دارد. فاتی در 20 بازی لالیگا 772 دقیقه در زمین بوده، سه گل زده و سه پاس گل داده، اما انتظار فاتی بیشتر از این‌هاست و اعتقاد دارد، شایسته اعتماد بیشتری از سوی ژاوی است.

1763187

ژاوی اخیرا تأکید کرد که فاتی از بارسا تکان نمی‌خورد و به او اطمینان کامل دارد ولی اسپورت امروز نوشت که در مورد فاتی همه چیز مبهم است. باشگاه تمایلی برای فروش محصول آکادمی خود ندارد ولی اگر خود بازیکن درخواست جدایی بدهد، تسلیم خواهد شد. در واقع حتی پیشنهادات نجومی هم بارسا را وادار به فروش فاتی نخواهند کرد و تنها، خواسته خود بازیکن تعیین کننده است.

دیدگاه‌ها