کد خبر : 1869152 | 18 بهمن 1401 ساعت 19:50 | 73.2K بازدید | 16 دیدگاه

هدیه جدید ب‌ام‌و به بنزما‌، مودریچ و ستاره‌های رئال

شرکت خودروسازی ب‌ام‌و برای راحتی ستاره‌های رئال مادرید در شهرک ورزشی رئال هشتاد ایستگاه شارژ برقی مستقر کرده است. بنزما، مودریچ و رودریگو از علاقه‌مندان خودروهای برقی ب‌ام‌و هستند.

هدیه جدید ب‌ام‌و به بنزما‌، مودریچ و ستاره‌های رئال

به گزارش "ورزش سه"، شرکت ب‌ام‌و و باشگاه رئال مادرید مدتی است در یک پروژه تبلیغاتی همکاری می‌کنند که موضوع برقی شدن خودروها را در دستور کار خود قرار داده و برای پذیرش هر چه بیشتر خودروهای برقی در بین مردم تلاش می‌کند.

ب‌ام‌و اخیرا در اقدامی جدید هشتاد ایستگاه شارژ برقی خودرو در شهرک ورزشی رئال مادرید نصب کرده است تا ستاره‌های این تیم بتوانند خودروهای برقی خود را به راحتی شارژ کنند. از میان ستاره‌های رئال کریم بنزما، لوکا مودریچ و رودریگو به عنوان علاقه‌مندان خودروهای برقی بی‌ام‌و شناخته می‌شوند و حالا می‌توانند اتومبیل‌های i4 و iX خود را به راحتی در شهرک ورزشی باشگاه‌شان شارژ کنند.

1799426

هر یک از این هشتاد ایستگاه شارژ به یکی از بازیکنان یا مربیان رئال مادرید اختصاص داده شده و تصویر او بالای آن نقش بسته است. به این ترتیب هر بازیکن رئال یک جایگاه اختصاصی دارد و در زمان تمرین خیالش راحت است که خودروی برقی او بدون مشکل در حال شارژ شدن است.

اما ب‌ام‌و به محل تمرین ستاره‌های مادرید اکتفا نکرده و در خانه ستاره‌های این تیم هم 50 ایستگاه شارژ خانگی راه‌اندازی کرده است.

در ماه نوامبر بود که به عنوان بخشی از پروژه مشترک رئال و ب‌ام‌و همه بازیکنان و مربیان این تیم خودروهای 100درصد برقی ب‌ام‌و را به رایگان از این شرکت دریافت کردند. خودروهایی مثل i4 M50 که 536 اسب بخار توان داشته و در اروپا به قیمت 76هزار یورو عرضه می‌شود. یا مدل اس‌یو‌وی iX که 523 اسب‌بخار توان داشته و از قیمتی معادل 105هزار یورو برخوردار است.

1799427

دیدگاه‌ها