کد خبر : 1869159 | 18 بهمن 1401 ساعت 20:03 | 21.5K بازدید | 8 دیدگاه

ماجرای یک تعویض اشتباهی در قائمشهر

راز عصبانیت شدید حمید مطهری در بازی پیکان

حمیدمطهری مقابل پیکان در دقیقه ۸۰ خطاب به نیمکت‌نشینان خودی با عصبانیت پرخاش کرد و از تعویض شدن کریم اسلامی بهت‌زده بود.

راز عصبانیت شدید حمید مطهری در بازی پیکان

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران امروز در ورزشگاه وطنی میزبان پیکان بود، اما در هفته نوزدهم هم نتوانست اولین پیروزی خود در نیم فصل دوم را جشن بگیرد.

در شرایطی که نساجی با ارائه یک بازی خوب و زدن گل زودهنگام در ابتدای نیمه دوم به پیروزی بسیار امیدوار بود، از هم گسیختگی مدافعان و فرصت‌طلبی تمیروف باعث مساوی شدن بازی در دقیقه هفتاد شد.

پس از آن نساجی بیش از بیست دقیقه زمان داشت تا برتری خانگی را دوباره به دست آورد اما موفق به باز کردن دروازه رشید مظاهری برای دفعه دوم نشد. در دقایق پایانی علاوه‌بر جنجال‌ها بر سر تصمیم‌های داور یک اتفاق عجیب و کمتر دیده‌شده رخ داد و حمید مطهری به تعویض خودشان معترض بود، اما این بار نه به داور بلکه به نیمکت خودی!

ماجرا از این قرار است که در دقیقه ۸۰ تابلوی تعویض دستور به خروج کریم اسلامی از زمین مسابقه را داد و این اتفاق در شرایطی رقم خورد که نساجی به گل نیاز داشت. در این تعویض کادرفنی و سرپرست نساجی در تعویض دچار اشتباه شدند، ولی کار از کار گذشته بود و کریم اسلامی باید جای خودش را به عرفان گل‌محمدی می‌داد! این اتفاق با اعتراض شدید حمید مطهری به سوی نیمکت خودشان همراه شد و بعد از آن کریم اسلامی دوباره به زمین رفت تا شاید بتواند داور را متقاعد کند که تعویض اشتباه بوده و دوباره به زمین برگردد، اما او از نظر قانونی اجازه برگشت به زمین را نداشت و پس از دریافت کارت زرد با عصبانیت به نیمکت برگشت.

1799569
مطهری اینجا به وضوح به نوشته شدن برگه تعویض به صورت اشتباهی اشاره می‌کند.

اعتراض‌ها و خشم مطهری هم ادامه پیدا کرد، تا جایی که او خطاب به اسماعیلی، سرپرست نساجی فریاد کشید: "با یک مشت غیرحرفه‌ای طرفم!"

اسماعیل اسماعیلی اما پس از بازی با آرامش در خصوص این اتفاق پاسخگوی خبرنگاران بود و عنوان کرد که مطهری از تعویض کریم اسلامی پشیمان شده است. او در این خصوص گفت: "‌کریم در بخشی از بازی می‌لنگید و در کشاله رانش مشکل داشت و قرار بر این بود که تعویض شود و در لحظه آخر ظاهرا آقای مطهری تعویضش را عوض کرد، ولی ما برگه را نوشته بودیم. او از تعویض پشیمان شد و گفت با دو مهاجم بازی کنیم، ولی تداخل در کار پیش آمد. شما بنا را بر این بگذارید که اطلاع دادند و من اشتباه کردم.

سرپرست نساجی همچنین در مورد عصبانیت سرمربی‌شان از او گفت: "آدم وقتی در آن شرایط قرار بگیرد یک چیزهایی می‌گوید و او خطاب به نیمکت خودمان آن حرف‌ها را زد. همه دلمان می‌خواست سه امتیاز را بگیریم."

ویدئو: 271948

حمید مطهری هم در کنفرانس خبری در خصوص این اتفاق گفت: "من آمدم تعویض کنم و نیمکتم اشتباه نوشت. ولی این اتفاقی است که افتاده و الان بخواهم در موردش صحبت کنم چیزی را حل نمی‌کند، ولی نظر من این نبود. کریم بازیکن لحظه است و ناگهان در دقیقه ۹۵ پنالتی می‌گیرد یا یک حرکتی می‌کند که بازی را زیرو‌رو می‌کند و هیچ مربی عاقلی این کار را نمی‌کند. "

در هر صورت پر واضح است که نساجی در این بازی پس از دریافت گل بیش از هر چیزی برای زدن گل دوم آرامش لازم را نداشت و جو وطنی که بی‌تاب پیروزی تیمشان بود نیز در تشویش اعضای تیم نساجی مؤثر بود و سرانجام یک تساوی خانگی و یک امتیاز تلخ برای این تیم ثبت شد.

دیدگاه‌ها