کد خبر : 1869179 | 18 بهمن 1401 ساعت 21:50 | 51.1K بازدید | 11 دیدگاه

تنش در پایتخت اسپانیا: نینیو، جواهر جدید مادرید

تنش‌‌ بین دو باشگاه مادریدی رئال و اتلتیکو بالا گرفته و این بار موضوع تنش تلاش رئال برای به خدمت گرفتن یکی از ستاره‌‌های نوجوان آکادمی روخی‌بلانکو است.

تنش در پایتخت اسپانیا: نینیو، جواهر جدید مادرید

به گزارش "ورزش سه"، دو آکادمی مهم فوتبال اسپانیا، آکادمی‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید، این روزها روابطی پرتنش را پشت سر می‌گذارند.

این در حالی است که دو باشگاه تابستان گذشته توافق‌نامه‌ای امضا کردند که به پیمان عدم تعرض موسوم شده است. بر اساس این توافق‌نامه دو باشگاه متعهد شدند از خرید بازیکن از آکادمی‌های یکدیگر خودداری کنند. باید اشاره کرد که تاریخ اخیر دو باشگاه اولین بازیکنی که از آکادمی یکی از دو باشگاه مادریدی جدا شد و به تیم دیگر پیوست تئو هرناندز بود.

در ماه‌های اخیر اما تصمیم رئال مادرید برای جذب خسوس فورته‌آ از آکادمی اتلتیکو باعث شد تنش‌ها بالا بگیرد. روخی‌بلانکو معتقد است رئال با این اقدام توافق‌نامه را نقض کرده و این پیمان از این پس اعتبار نخواهد داشت.

1799538
خسوس فورته‌آ

در این شرایط دو باشگاه تصمیم گرفته‌اند روحیه تهاجمی در پیش بگیرند. مارکا می‌گوید رئال مادرید به استعدادیاب‌های خود دستور داده بازیکنان بااستعداد آکادمی اتلتیکو را به دقت زیر نظر بگیرند. رئال نسبت به اتلتیکو از مزیت قدرت اقتصادی به مراتب بیشتر برخوردار است و در استفاده از این مزیت درنگ نخواهد کرد. اتلتیکو برای مقابله با اقدامات رئال در تلاش است قرارداد چند نفر از ستاره‌های درخشان آکادمی‌اش را تمدید کند.

1799539
آدریان نینیو

در روزهای اخیر ستاره نوجوانی که میزان تنش بین دو باشگاه را بالا برده آدریان نینیو از آکادمی اتلتیکو است. او در لیگ جوانان اسپانیا با پیراهن اتلتیکو آنقدر درخشان ظاهر شده که علاوه بر رئال توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد و لیورپول را به خود جلب کرده است. تنها دلخوشی اتلتیکو مادرید این است که نینیو هوادار پر و پا قرص روخی‌بلانکو است. این باشگاه امیدوار است تعصب ستاره نوجوان مانع از این شود که او متروپولیتانو را ترک کند.

1799540

دیدگاه‌ها